پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

زندگی که به نفس کشیدن نیس!

مثل رفتن روی سکوی اعدام می مونه!

رفتن و گشتن دنبال چیزی که ما رو خوشحال میکنه، چه در جستجو و چه در زندگی و چه حتا در یومیه ی بی مزه ی روزانه چندین برابر بزرگ تر از حجمه ی قلب ما برای تحمل و درک خوشحالیه!

باید هر روز کسی رو که حوصله نداره و میخواد خودشو قایم کنه و زیر پتو بمونه رو اعدام کنی. هر روز قبل از بر اومدن خورشید ببری ش روی سکو و بعدش چهارپایه رو از زیر پاش بکشی تا همون موقع بین همون ثانیه به دنیا بیای و صدای پات بپیچه تو سرت که بفهمی هنوز می تونی!

می دونی؟!

زندگی بهای سنگینی داره اینکه همین نفس بکشی اسمش که زندگی نیست. این همه راه جدید و حرف نزده که کسی جرعت نداره نگاشون کنه س که تو دلشون زندگی رو پنهان کردن

این آدما که می بینی یه طوری حرف می زنن که از پیش معلومه برای خوشامد همه ست، اینا زنده نیستن که!

اینا مدت هاست که با تکرار مکررات جون دادن و فقط یه سایه ی خاکستری ازشون مونده

زندگی دوست من ، مقوله ی دیگه ایه.

نظرات 1 + ارسال نظر
عابر شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 15:13

ایموجی آه عمیقققققِ عمیق
به قول داریوش یا بهتر به قول اردلان سرفراز:
سرگرم به خود زخم زدن در همه عمرم هر لحظه جز این دست مرا مشغله ای نیست...من قدر آفتاب و نفس و لحظه و... رو میدونم ولی یه اتفاقی برام افتاده که دائم یکی توی ذهنم میگه نکنه اونهایی که الان اینجا توی این دنیا نیستن چیزِ خاصی رو هم از دست ندادن نکنه تقلای الکی میکنیم فردا صبح بیا ذهنمو ببر قبل طلوع خورشید دارش بزن ،بزن زیر چارپایه اش بهش فرصت هم نده اخرین حرفش رو بزنه

می فهمم
اما خوب گمونم بودن به نبودم بیرزه
بودن یهنی همین زندگی که البته باید براش جنگید
نبودن هیچی نیست
هیچی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد