پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

برای فروش

یک مجموعه سه تایی از کارهام رو برای فروش گذاشتم

اینجا ببینید

+++++

در باب جوانمرگ شده گی

هنوز نوجوان یود وقتی مورد تاراج گنجشک ها قرار گرفت!
چشم هایش را دریدند
گوش هایش را
در قلبش را گشوده و دلش را جویده بودند
قرار بود پاییز که شد، لپ هایش را قرمز کند و پاچین گلدار بپوشد
قرار بود شیرین و آب دار و دلنشین بشود
قرار بود پیرهن سرخ و سفیدش را بپوشد و در باد شهریور برقصد
قرار بود به بار بنشیند و بزرگ شود و گل بدهد و جان بگیرد
قرار بود عاشقی کند
نشد
هیچ کدامشان رقم نخورد
جفت مرغ عشق ها، نه، جفت عروس هلندی ها
مردند
دومی هم سکته کرد و تنهایی را تاب نیاورد
نتوانست
جوان‌مرگی انگار نصفه ماندن است
کتاب نیمه کاره
لباس دوخته نشده
هرگز پوشیده نشده
مثل کفش جامانده از کسی که غرق شده
برای همیشه چیزی جا میماند در قلب آدم

درباره نگاه جنسیتی


برادر/آقا /همشهری
من هم انسانم، می دانی؟ من یک آدمم ،درست مثل تو، مثل تو راه می روم و غذا می خورم و حرف میزنم و گرمم می شود و مثل تو گاهی در خیابان تنها راه می روم
روی سخنم با تو است که وقتی یک زن روبرویت راه می رود نگاهت خیره میشود میان ران هایش
آنجا دنبال چه می گردی؟
نگاهت لیز می خورد روی برجستگی های بدنش
خواستم بدانی این تهوع آور ترین حسی است که یک انسان می تواند از خود بروز دهد!