پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

جن های ماست خور خونه مـــــــــــا


نکه عادت نکرده باشم ها ، تو دهنم نمیچرخد ضمیر وحده به کار ببرم برای خانه! 

میگویم خونه، ماست و  . . . نداریـــــــــــــــــــــــم!!! باید برم بخرم

میگه تو و جن های خونتون دیگه؟ 

میگم اره یه چندتایی هستن!

میگه همه هم شون ماست خورن؟

من: :/

نظرات 7 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:14

من هم یه همچین مشکلی دارم. یه بار پدرم زنگ زده بود، ضمیر جمع به کار بردم، گفت چشمم روشن کی تو خونه است. ما رو می بینی. (همون من رو می بینی)

همه مون حرفه ایممم

سارا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:51 http://http://zholiet87.blogfa.com/

سلام منم نمیتونم وحده به کار ببرم میگم خونمون
از بی تا خبر نداری چرا وبلاگش تعطیل شده

دیگه نمینویسه چند وقتی

من(پسرک) چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:37

سلام

خیلی خوشوقتم که اعلام کنم من 550000 امین بازدید کننده وبلاگتون بودم!
جایزمو بدین میخوام برم

آمار
تعداد بازدیدکنندگان : 550000

در مورد جن هم باید بگم
منکه باهاشون رفیقم اساسی!

منم نمیتونم در مورد خودم ضمیر مفرد به کار ببرم
کلا من با به کار بردن واژه ی من میونه ی خوبی ندارم من

چرا پس اسم تو گذاشتی من؟
همون پسرک بهتره
رکورد شما ثبت شدددددددددددددددددد

نگارا - چی نپوشیم پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:26

هاهاها!!!
دوستت چه حس طنز باحالی داره!
برای جنات چیپس هم بخر.



همه شونم کم چرب سفارش دوست دارن

Nasibeh پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:29

مشکلم نون نیست, آب نیست, برق نیست , ماست نیست
مشکلم شکستن طلسم تنهاییست
عاشقونه است, یک روزی هم حل میشه , حتما حل میشه.

آیدا پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:25

خیلی خوبه به جن های خونگی تون انقده بها میدی:)

اره
دیروزم برده بودمشون نمایش نامه خوانی تازه
:)

آلاچیق پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 http://alachighedoosti.ir

سلام پروانه بانو ...
وقتتون بخیر و خوشی
بنده وبلاگتون رو الان در بلاگ های آپ شده دیدم و یک نگاه اجمالی انداختم و خوشم اومد ... مطالبتون منحصر به فرد بنظر می رسن اما بازدیدکننده ها تون کم هستن . مثلاً همین جن های ماست خور ... ازتون دعوت می کنم تشریف بیارید تا در انجمن تازه تاسیس آلاچیق عضو بشید و با دوستان جدید آشنا بشید همینطور از مطالب و نوشته ها تجربیاتتون استفاده کنیم ...
منتظر حضورتون هستیم . نشانی انجمن رو قرار می دم لطف کنید و سر بزنید ...
یادتون نره ها [گل]

ممنون که لطف دارید
سر میزنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد