پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

گوانتانامو

یه قانونی هست که میگه به ما که رسید وارسید! حالا بعد از گذشت دو سه ماه از آمدن من به دفتر جدید شاهد سیل تغییرات و تحولات گوناگون و ناخوشایند هستم که هرروز فشار و خفقان بیشتری را تولید میکند!

تلفن قطع است، نه می توانی زنگ بزنی و نه هم کسی می تواند زنگ بزند

ایمیل و جیمیل و سایر سایت های این چنینی فیلتر شده

یو اس پی های سیستم بسته شده 

تازه خبر رسیده قرار است شنبه اینترنت کمپلت قطع شود(خدا کند شایعه باشد)

آن وقت میگه خوب ادرس دقیق شرکتتونو بده اتفاقی افتاد بیام جنازه رو تحویل بگیرم!

من: 

:0


نظرات 4 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:16 http://rahaomidvar.blogfa.com

خانوم اجازه ! نکنه اونجا اطلاعاته :))))

نه والا
یه شرکت معمولی بود تا دیروز

گلدونه چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:29 http://تند و خند

واقعن اسباب تاسفه
دیکتاتور کوچولوها همه جا هستن!

مهری پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:45

ببین حواست باشه خواستی بری دریا یه آفتابه آب هتما همراه خودت ببر.

حتما خواهنم

لیلا جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:23

راست می گه خب! این شرکته یا کره شمالی؟! :|

تاز مرخصی هم نمی دن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد