پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

ولاگ

مدت زیادی از وقتی که عاشق ولاگ شده بودم می گذشت، تقریبا پنج ماه پیش در هشت ماهگی پسرگ اولین ولاگ م را ضبط کرده بودم و دیشب پریشب ها همین طوز یکهویی ولاگ را در یوتیوب آپلودکردم. 

خوب، در فضای یوتویوب همه ویدیو ها ادیت میخورد و جلد داردو فولان و بهمان اما من هیچ با تاکید رو چچچچچ هیچ،  ادیتی نکرده و ویدیو را همین طور که در گالری داشتم،  گذاشتم روی یوتویوب. 

راستش فیدبک ها کم ویواش و ملایم بود،  کیفیت صدا که ناخوشایند بود اما چند نفری هم گفتند که ولاگ را دیده اند و دلنشین وساده و بی آلایش بوده است. 

کامنت های مثبت آنقدری نبود،  اما یک ذوق و شادی خاصی از دیدن ویدیو در دل خویش حس میکنم که گمانم دلم مبخواهد تکرارش کنم... 

دلم میخواهد شما هم برایم بنویسید

به من بگویید که حس تان از دیدن ویدیو چه بوده است 

دلم میخواهد بدانم و بشنوم و ادامه پیدا کنم... 

اینجا 

://youtu.be/EBvpDIB4wqA?si=C1KEAhMdJqVPMnXR  

نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 10:44

یوهووووو
دیدمش
خیلی خوب بود
ممنون دختر مو قشنگ

قربون شما برم من
سپاس

Nia چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1403 ساعت 11:15

سادگی..بی آلایش بودن..حقیقی..از اعماق وجود..و دوست داشتنی.

خیلی خیلی متشکرم
چشام قلبی شد اخه با این تعریفا

شاهد خاموش پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1403 ساعت 10:59

دختر عزیز و مادر عالیقدر
سلام
امیدوارم که زندگیتان هر روز با شکوه تر از دیروز و کانون گرم خانواده تان گرمتر و پر حرارت تر از هر روز باشد.
خوشحالم که با هنر خودتان، مادری و همسری را به حد اعلای کیفیت تجربه میکنید و با سختی هایش قهرمانانه مبارزه مینمائید و امیدوارم که لذتهایش را هم برای خودتان ثبت نمائید. تبریک.
خوشحالم که شیرینی غیر قابل وصف فرزند داشتن را با همه سختی هایش پذیرفته اید و آن را به درستی مدیریت میکنید. تبریک.
آفرین که به فکر روزهای آینده نیز هستید و نرم نرمک خودتان را برای حضور و بازگشت مجدد به جامعه کاری و حرفه ای (همراه فرزند و خانواده ) آماده میکنید. دور اندیشی شاخص مهمی است که یک مادر موفق، یک همسر موفق و یک خانم موفق، باید از آن برخوردار باشد که بنظر میرسد شما در هر سه ضلع آن را خوب و شایسته و شایان تقدیر هدایت و مدیریت می فرمائید.
از اینکه سرزمینم چنین دختران خوب و باهوش و شایسته ای دارد به خود می بالم و برای خودتان و خانواده محترمتان از خدای همیشه همراه و مهربان طلب موفقیت و عاقبت بخیری میکنم. شما نیز برای خانواده من و همه ایرانیان عزیز دعا بفرمائید.
سلامت، پاینده و در پناه خدا باشید.

سلام شاهد خاموش عزیز
خیلی متشکرم و واقعاا خوشحال شدم از تعریف های شما
حقیقت خیلی باید تلاش کنم و خیلی برام ارزنده هست اونچه شما هم بهش اشاره کردین
امید دارم که موفق بشم
سپاس سپاس بیکران

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد