پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

دریغ از پارسال

داشتم فکر می کردم زندگی در این مملکت چقدر عجیب است

وقتی تصمیم گرفتیم بجه دار بشویم تورم در حال افزایش بود و هر روز دلار بالا تر می رفت ۱۴۰۱

باردار ک شدم ماجرای مهسا امینی و زن زندگی آزادی شروع شد و بچه ک ب دنیا آمد ماجرای اعدام ها و …۱۴۰۲

با خودم فکر میکردم اگر بارداری را تا آلان عقب انداخته بودم با فکر جنگ چه کی کردم ؟ ۱۴۰۳

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 03:16

دنیا همینه، اتوپیا که نیست همه چیز عالی باشه، زمان نسل های گذشته هم همین ها بود از نوع جدی ترش و چیزای دیگه هم بود که الان به اون شدت نیست دیگه، بعنوان مثال از اهالی درکه شنیدم همین تهران طوری سیل میومد که تو درکه تا لبه سقف خونه سیل آب بود مردم رو پشت بوم می ایستادند و اگه آب یه کم دیگه بالا میومد معلوم نبود چی میشد

شما خیلی آدم قانعی هستین

نسیم دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:02


همه چی وحشتناکه و ناراحت کننده ست اینجا

درسته

تیلوتیلو دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 10:12 https://meslehichkass.blogsky.com/

الهام ب دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 14:51

و ما که تازه تصمیمشو گرفتیم...

سلام بعد از مدتها پروانه جان و با تاخیر خیلی زیاد مبااااارک!

ایشالله ب سلامتی عزیزم
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد