پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

ماه نهم

داشتم حساب کتاب میکردم که چطور مهمانی بگیرم و بی بی شاور بازی راه بیندازم و چطور و چگونه و فولان که درست در همان لحظه شنیدم خاله ی یار پیشنهاد داده برایم مهمانی جشن پاگشا را بگیرد یا بی بی شاور؟  

میخواستم بروم روی پشت بام وکله ام را مثل گرگ های استوایی هوا کنم و زوزه بکشم از شادی

گفتم البته که دلم مهمانی بی بی شاور میخواهد 

این ماه آخر سنگین و رخوت ناک و خسته ام و کارهایی که تا قبل از این عادی و ساده بود هم برای خودشان شده کار و هر چه زور می زدم چه کنم چه کار کنم و خانه کوچک است و فولان و بهمان باز یک پای ماجرا لنگ بود و جور در نمی آمد تا اینجور... 

باز هم تصویر گرگ برفی زوزه کشی که ماه تمام بالای سرش است و دارد اوووو اووو میکند تدایی میشود برایم از خوشحالی



نظرات 11 + ارسال نظر
امیر حسام یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:41 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام. خوشی هاتون پایدار.

سپاس

تیلوتیلو یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:57 https://meslehichkass.blogsky.com/


خدا این مهربونا را حفظ کنه

آمین

دلربا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 13:17

خداراشکر که خاله سبب شادی شد .دمش گرررم .بسکه خوش قلبی خدا اینجوری بهت حال میده

مرسی عزیزم
قطعا خوش قلبی از آن خاله بود

آرام یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 21:45 http://mankhoshbakhtam.blogfa.com

همه چی جور میشه دنیا و کائنات خودشو برای ورود یک عضو جدید آماده میکنه

ای قربون اون عضو جدید
مرسی عزیزم

سمیرا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 00:30

سین دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:47

خیلی خوش بگذره پروانه عزیز :)

قربون شکلت عزیزم

عابر دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:33

سلام . خدا رو شکر من واقعا احساس میکنم خدا هوای مامانهای باردار رو داره خوش بگذره

سلام
متشکرم عزیزم

marjan دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 22:26

خوشحالم که خاله همسرت به موقع عمل کرد- منم همکارام برام گرفتن (سورپرایزی) من اصلا تو مود این چیزا نبودم اون موقع- اما خوب بود انگار یه باری از دوشم برداشته شد که بعدا احساس عذاب وجدان نکنم چون کلا من هیچ کاری به کار سالگردها و جشنها از جمله ازدواج و تولدهای خودمون ندارم امممممما..... همین آدم در حال برنامه ریزی تولدسال بعد یکی یه دونش از روز بعد از تولد هرسالشه

دستشون درد نکنه، راستش منم زیاد اهل برنامه ریزی برای جشن نیستم اما برای جوجه از اول هیچ جشنی نگرفته بودم، یه طوری دلم میخواست یه جشن کوچولو حداقل داشته باشه
دیگه پیشنهاد خاله هم خدااااا
امیدوارم تولد پیش رو خیلی ییی خوش بگذره بهتون

حکیم بانو سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:25

پروانه جان. سن من به مهمانی بیبی شاور قد نمی دهد. چه هست حالا این؟
بعدش هم دست خاله یار درد نکند که مثل یارتان فهمیده است و پیشنهادهای خوب می دهند.

ای جان دل
والا یه چیزی شبیه مهمونی سیسمونی اما خوب اطرافیان میگیرن اغلب و برای بچه کادوهای کوچولو میارن و عکس و شادی و شیطونی
بهونه ایه برای جمع شدن دور هم تو روزای آخر بارداری قبل از تولد بچه

سهیلا سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:55 http://Nanehadi.blogsky.com

به به،چه خوب،دستش درد نکنه.

دزیره سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 13:46 https://desire7777.blogsky.com/

عزیزم خداقوت ماه سختیه ولی تا میتونی استراحت کن چون بعدش که نی نی جون اومد خیلی نمیتونی استراحت کنی بی بی شاور هم خوش بگذره

مرسی عزیزم
کاش بدنمون بانک خواب داشت
اون طوری حتما سپرده گذار خوبی میشدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد