پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

هفته سی و پنجم

میگه دیدی تا حالا آدم ماشین جدید که می خره هنوز ابعادش دستش نیومده و نمی دونه چقدر جا میگیره؟

میگم آره

میگه تو هم همون شکلی ای، هنوز نمی دونی از کجاها می تونی رد شی و شکمت چقدر جا لازم داره!

نظرات 4 + ارسال نظر
آرام شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 00:28 http://mankhoshbakhtam.blogfa.com

ای جااان
پروانه جان بیشتر بیا و خبر از خودت و حال و روزت بهمون بده

قربون مهربونی هات عزیزم

امیر حسام شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 00:31 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام. چه قیاس جالبی!

اره
خیلی خندیدم خودم

نیما شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:52

15 آوریل روز جهانی هنر را به شما هنرمند عزیز تبریک میگم


"
هنر باعث کاهش استرس میشود !

سلامت باشید نیما جان

زهرا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 17:50

هاها، منم دقیقا همینو میگفتم ، میگفتم اندازه ی شکمم هنوز دستم نیومده! نمیدونی چقدر به اینور اونور میخوردم، یا مثلا در کابینت یا ماشینو باز میکردم توی شکم و پک و پهلوم!

برای رد شدن از پشت صندلیا... مثل خرچنگ باید بچرخی وقتی گیر میکنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد