پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

۱۶ سال گذشت

دیروز سالگرد مامان بود، شانزدهمین سالگرد و من کلی برنامه داشتم که حلوای هویج درست کنم و از این کاغذهای کوچولو هم خریده بودم و برای تزیین ش هم خلال بادام گذاشته بودم و ظرف شیشه ای که تو آن بچینمشان اما … اما یادم رفت.

وقتی خواهرم گفت که برای مامان شکلات و خرما گرفته و برای افطاری همکارانش گذاشته آه از نهادم بلند شد که ای دل غافل… چرا یادم رفت؟

مامان …من هیچ وقت فراموشت نمیکنم

نظرات 8 + ارسال نظر
سوگند شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 17:36

روحشون غرق نور و آرامش، هر وقت تونستی حلوا رو درست کن ، بیشتر برای دل خودت

دقیقا همین طوره
ممنونم سوگند جان

طلوع شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 19:29

روحشان شاد و در آرامش ، خداوند حافظ دیگر عزیزانتان باد

روح رفتکان همه مون در آرامش
متشکرم عزیزم

کامشین شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 20:47

روحشون شاد باشه که حتما هم هست علی الخصوص در این روزها که شما باردار یک اتفاق شیرین هستید.
پروانه جان برای ارواح روز و ساعتی که ما به آن خودمون را وابسته کرده ایم بی معنا است. هر روز روز آنهاست و هر وقت براشون حلوا بپزی شیرینی اش به آنها خواهد رسید. درست کن و عکس شون را بگذار اینجا.
مواظب خودت باش مامان خوشگل

مرسی کامشین قشنگم
حتما حتما
اصلا این کامنت شمارو که خوندم دیدم این دقیقا کاریه که حالمو خوب میکنه

دلربا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 22:59

روح مامان شاد...هروقت خیرات کنی دیر نیست

حتما به زودی این کارو میکنم عزیزم

نسیم یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:26

روح مامان عزیزت شاد

روح تمام رفتگان شاد

امیر حسام یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 18:05 https://bimoghadame.blogsky.com/

خدا رحمت کنه. چقدر جای رفتگان خالیه.


سپاسگزارم

حکیم بانو یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 21:38

روحشون شاد و در آرامش

روح تمام رفتگان شاد

تیلوتیلو دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:20 https://meslehichkass.blogsky.com/

خدا رحمتشون کنه
من مطمئنا حلوای هویج خوشگل و خوشمزه را میپزی و مامانت از اون بالاها حواسش هست که تو هیچ وقت یادت نمیره ....

مرسی عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد