پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

فقط سوپ

.

یه دوستی داریم که خیلی وقتا آخر هفته می ریم باغش، این طفلکی هی هی کباب کلیه  اعضا و جوارح گوسفند و گاو و فولان درست میکنه که یعنی من دارم خیلی عزت احترام میکنم 

اون وقت فقط خدا می دونه که غذای مورد علاقه ی من سوپه!

تازه اونم آبکی

تو چشام وقتی دارم کباب میخورم ای تو رو حت طوری خاصی موج می زنه 

 \(^_^)/ 

احتمالا هم هیچوقت لذت خاصی که موقع غذا خوردن تو صورت آدماست و میزبان را شاد میکنه،تو صورت من ندیده!

بازخوردی که می شد با یه لیوان سوپ رقیق گرفت که واااااای چقدررر هیجان انگیز و خوب و ال و بل و....

نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 10:59 https://meslehichkass.blogsky.com/

خب بهش بگو
بنده خدا چه میدونه کسی هم در این دنیا هست که سوپ را به کباب ترجیح بده

عابر دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 14:33

سلام . خوب یکبار بگو من توی غذاها عاشق سوپم ببین نتیجه چی میشه البته بگم کباب زدن راحت ترِ و سر زدن هم نداره شاید برای همین اینو انتخاب میکنه که تایم بیشتری کنار هم باشید ،منم سوپ دوست دارم و باهاش سیر میشم ولی خوب برای خیلی ها تو تعریف غذا قرار نمیگیره.

اره . یه سری هستن مثل منن
اما یه سری هم کلا سوپ براشون مثل فحش می مونه
بعضا حتا غذای نونی

سهیلا دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 15:05 http://Nanehadi.blogsky.com

یه بار شدیدا سرما خورده بودم.راه گلوم بسته بود از ورم.به پسر بزرگه التماس میکردم برام سوپ سفارش بده.میگفت سوپ نشد غذا.برات کباب میخرم جون بگیری. منم با چشمای تبدار فقط نگاهش میکردم.


وای عالی بود

سمیه سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 09:22 http://Asranevesht.blogfa.com

کاش مهمونای ما هم سوپ دوست داشتن
البته بهمون بگن :))) تا کباب درست نکنیم و سوپ درست کنیم:))

یاسی پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 21:29 https://jasmin2020.blogsky.com/

سلام
بنظرم اگر باهاشون صمیمی هستی حتما بگو که سوپ بیشتر دوست داری..البته بعید میدونم دفعه بعدش فقط سوپ خالی برات درست کنن...حتما تبدیل میشه به سوپ و کباب...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد