پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

زمانی برای زاییدن

تازه یم خواستم استرس های نمایشگاه را مدیریت کنم که خبر آمد که لاخر شهریور مهلت دفاع از پایان نامه ی ارشد است و من که مدت مدیدی آن را به کل رها کرده بودم متوجه شدم چالش هیجان انگیزی در پیش دارم که قرار است شهریور ارشدم را دفاع کنم و در آبان هم نمایشگاه دارم.

لذا در این میان انگیزه کافی برای هی آمدن و اینجا یاداشت گذاشتن را هم پیدا نموده ام

زندگی را این طوری با دور تند و پر از هیجان و برنامه دوست تر دارم

نطرتان را در مورد این اسن بنویسید بی زحمت

این اسم می خواهد بشود هویت من:

پروا_نَه

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 13:58

خیلی عالی با محتوا و شبیه به اسم واقعی

ممنون مریم جان

پرنسا چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 02:29

به نظر منم اسم خوبیه

خورشید چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:07

سلام
قطعا تصمیم خودتون رو گرفتید. به نظرم پروانِه هم خیلی اسم قشنگ و با معناییه.یه جورایی معنای پروا- نَه رو در خودش مستتر داره. ان شاءالله برای نمایشگاه های خارجی هم یه امضای خوشگل پروانه ای به همراه اسمتون خیلی جذاب و خوووووبه

ممنون دوست عزیز

منجوق شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 22:47 http://manjoogh.blogfa.com/

خیلی عالی و بی نظیره من که خیلی اینو دوست دارم یه جورهایی خواسته تو رو برای انچه که میخواهی باشی توصیف میکنه و به بقیه ما خانمها هم یه تلنگری برای عدم خودسانسوری میده
اگه یه وقت کارت به یه جایی افتاد که دستاندرکاران ... بابت این اسم مخالفت کردن میتونی بگی آذری ها پروانه رو اینطوری تلفظ میکنن

مرسی منجوق جانم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد