پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

اولین نمایشگاه انفرادی - هفت ثمر

گفت می تونم کاراتونو ببینم 

دست پاچه شده بودم و در حالی که داشتم دنبال تبلت تو کیفم می گشتم متوجه صدای بقیه بودم که م یگفت کاش تبلت می آوردین که کارها بزرگ دیده بشهُ بعد  صدای امیر اومد که میگفت نه یادش بوده  . . . فکر همه چیزو کرده. همون وقت دستم رسید بهش و کشیدمش بیرون و یکم طول کشید تا تمرکز کردم که کجا می تونم یه مجموعه از کارا رو پیدا کنم و آخرشم تو واتزآپ بازشون کردم که همه شون دانلود نشده بود و طول داشت تا دو. نه دونه باز بشه

عکسا و نقاشی ها و مجسمه ها رو تماشا میکرد

هر آن منتظر بودم یه چیزی یا حرکتی کنه و بی میلی شو ابراز کنه اما اون همه چیزو تماشا کرد. منتظر بودم حداقل بگه این کارات که زن کار کردی رو نمیشه و بدن مشخصه و یه نه بشنوم اما همه چیز خیلی زیبا پیش رفت.

وقتی تو تقویمش گشت و یه روز که برام مناسب بود رو پیدا کرد و بهم داد فقط خیلی آروم گفت: فقط زن نزار . . .

احساس میکردم مورد پذیرش بودم و مقبول افتادم و قلبم پر از شعله و اتیش بود و خوشحالی تو چشمام لبریز بود

لیوان چای رو برداشتم و اومدیم بیرون و دم در قلوپ قلوپ چای رو سرکشیدم و حسی میان خوشحالی و ترس رو مزمزه کردم

خانم ثمری از گالری هفت ثمر برای اولین نمایشگاه انفرادی برای من اوایل آبان رو گذاشت

نظرات 6 + ارسال نظر
عابر شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 22:23

خیلی مبارک باشه موفق باشی

ممنون دوست عزیز

پیرو یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 00:00

از صمیم قلب براتون خوشحالم پروانه خانوم و امیدوارم نمایشگاه موفقی داشته باشین و مملو از جوانه های رشد و فرصت های بهتر در آینده

خیلی متشکرم

monparnass یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 01:09 https://monparnass.blogsky.com/

تبریک میگم
امیدوارم این نمایشگاه تو رو به هدفی که داری نزدیکتر کنه

مچکرم

بچه های باشگاه بدنسازی یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 10:20

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک

با آرزوی بهترینها برای شما دوست عزیز

چن سالت شد گزیده؟

36 ساله ام

سمیرا دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 14:25

تبریک میگم عزیزم ان شاءالله آغازی باشه بر هزاران نمایشگاه انفرادی بعدی

متشکرم

خورشید چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:03

سلام
مبارکتون باشه، ان شاءالله راه رسیدن به اهداف بزرگتر باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد