پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

درک زیبایی

حسین پناهی میگوید: درک زیبایی درکی زیباست.

 آندره ژید فقید هم در مائده های زمینی میگوید: بگذار عظمت (زیبایی) در نگاه تو باشد ، نه در آنچه به آن می نگری!

زیبایی از شوق سرچشمه می گیرد و شوق از زندگی و زندگی در همه ما هست به شرطی که آن را ببینیم و زندگی اش کنیم.

درک زیبایی یک مهارت است که باید آن را بسازیم ، نه اینکه آنچه همه می گویند خوب است را بپسندیم

و این مهارت با چشم ها حاصل می شود


از خوشحالی در پوست خود نمی گنجم. مجموعه درس گفتارهای بابک احمدی در باب حقیقت و زیبایی را یافته و حس میکنم قرار است با هم پرواز کنیم. هوراااا.

چون آدم تک خوری نیستم تو کانال می زارمش. کپی رایت هم نداره! هورا زنده باد بابک احمدی!

نظرات 5 + ارسال نظر
غ ز ل سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 12:46 https://life-time.blogsky.com/

زنده باد پروانه که زیبایی ها رو با ما شریک میشه

به زاد جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 19:56

زیبایی فقط در نگاه مشاهده کننده نیست بلکه در وجود خالق زیبایی است و چقدر خوب است این دو با هم هماهنگ باشند و ...
تو خالق زیبایی هستی

monparnass پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 15:26

سلام
یکی از وبلاگهایی که میخونم شاکی بود که چرا بی صدا میاین و میرین لا اقل یه نقطه بذارین . شوخی جدی بهش پیشنهاد کردم نماد نقطه یک مقدار مبهمه و چند تا از اسمایلی ها رو بهش پیشنهاد کردم . اونم جدی گرفت و دو تا از اونها رو انتخاب کرد حالا قراره هر بار که سر زدم و خبری نبود یکی از اونها رو براش بذارم .

فکر کردم تو هم گرفتاری و دیر به دیر مینویسی و بد نیست شوخی جدی اون نماد ها رو به تو پیشنهاد کنم تا اونی رو که دوست داری رو هر وقت بهت سر زدم و نبودی برات بذارم
نظرت در مورد یکی از این نماد ها چیه؟

نظرت در مورد یکی از این نماد ها چیه؟
1-
2--
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-

فکر خوبیه

سارا وحشی جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 17:21 http://www.sararamsar.blogsky.com

خوشا به حال کسایی که لینک من هستند از غم دوجهان کشککی جستند گرچه از دست بی اف و جی افهای خود خستند ولی دل به وب با حال من بستند دست و روی خو را بشستند شبانه روز تو وب من نشستند گرتو هم خواهی ببینی روی آسایش و خوشی را حرف الکی نزن و لینک بکن سارای موش موشی را منتظر جواب لینکت هستم پیشاپیش از خرید رژ لب و پنکک مست مستم

راحله(راهیل) سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 15:25 http://www.rahilism.blogfa.com

ومهم ترین کار یک هنرمند درک این زیبایی های پنهانه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد