پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

قرنطینه خودخواسته



خواستم بگم بیاین مثل یه تجربه ی جدید بهش نگاه کنیم.این یکی دو هفته تو خونه موندن رو می گم.
نه شب رستوران برین نه نمایشگاه نقاشی نه خرید و نه دید و بازدید و دورهمی و ... و تو خونه موندن کار سختی نیست اگه یه عالمه پروژه ی در دست احداث داشته باشین. .
اومدم بگم یکی از این پروژه ها میتونه این باشه
.
هیچ ابزار خاصی هم لازم نداره و با لاک ناخن که تو خونه دارین می تونین روی لوازم خونگی تون رو به خاص ترین لوازم خانگی دنیا تبدیل کنیدکه لنگه ش هیچ جای دنیا نیست!
.
فقط چند رنگ لاک ناخن نیاز هسن!
خلاصه که اول با یه مداد معمولی اتود تون رو روی لباس شویی بکشید و بعد با لاک تکه تکه رنگش کنید.
.
فوت کوزه گری شم اینه که باید رنگ رو تکه تکه و با ضربه ی قلم موی لاک، روش بزارین تا هم کیفیت رنگ خوب بشه هم لاک کش نیاد و بافت خوبی ایجاد بشه.
.
مراقب خودتون باشید و از تجربه ی تو خونه موندن برام بنویسید.
.
دست به جمعی کرونا رو شکست می دیم!

نظرات 8 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 17:32 https://meslehichkass.blogsky.com/

فکر نکنم مامان من خیلی خوشش بیاد من از این حرکت ها روی ماشین لباسشوییش بزنم
تازه فکر نکنم تازه کارهایی مثل من بتونن همچین هنری خلق کنند
یه کار آسون تر که به وسایل شخصیمون ربط داشته باشه مثل اون کیف یا کفش های خوشگلی که درست میکنی یا اون نقاشی روی شالها... اینا را یادمون بده
یا همون گربه خوشگل...

عاقا
یه سوالی
تو چطوری می فهمی یه وبلاگی آپ شده
اون قدیما یادتع گوکل ریدر بود بعد من الان هیچ راهی ندارم بفهمم که می آپیده
- در مورد کامنتت هم
اولا که آیا ممکنه ک کامنتش کنی تو اینستا؟
چون ممکنه سوال یه نفر دیگه هم باشه چون وبلاگ تقریبا مثل تو خونه خودمونه و ایسنتا تو خیابونه
بعله
و بعدشم که کار مجسمه دوس داری؟

سحر چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 19:57 http://roya-94.blogsky.com/

کاش همه بمونن خونه
کاش

;yesssssss

عابر چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 22:28

من از اضطراب زیاد فقط میتونم دراز بکشم رمانهای چرت بخونم خودم هم از این حجم رمان چرت خوندن تویِ این هفته متعجبم ولی ذهنم رو درگیر میکنه . این چیزی که یاد دادی رو میذارم برای وقتی که حال دلم خوبه مرسی که یادمون دادی

عزیزم
مراقبت کن دختر
انسان خردمند رو هم بخون لطفا

سپیده پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 09:33

پرواااانه خوب همه که مثل شما هنرمند نیستنننننن به این قشنگی دربیارن
خیلی قشنگ شده هاااااا

منجوق پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 22:24 http://manjoogh.blogfa.com/

خیلی قشنگ شده

به زاد جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 17:46

هنرمند، خلاق و خوش ذوق

نوشین یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 09:01 http://nooshnameh.blogfa.com

دست نوشته ها دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 17:43 http://sunray.blogsky.com

اگه زن داشتم و از سرِ کار برمیگشتم خونه میدیدم زنم خونه رو لباسشویی رو وسایل رو ،اونم با لاک! برداشته نقاشی کرده اول یدونه ماچش میکردم که فکر کنه خوشم اومده و نارحت نشه اما بعد میرفتم تو یه اتاق درو میبستم یه گوشه زانوهامو بغل میکردم از شدت نارحتی عقیم میشدم!

پ.ن:
بلاگ اسکای تو بخش مدیریت و بعد در قسمت پیام ها خبرنامه داره. نوشته:

"
خبرنامه
چنانچه مایل هستید از به روز شدن یکی از وبلاگ‌های مجموعه بلاگ اسکای همیشه مطلع باشید کافیست آدرس وبلاگ مورد نظر خود را در زیر وارد نمایید.
"


اگه خیلی کهنه و زوار در رفته بود چی؟
مچکرم واقعا لطف کردی
بعد تو وبلاگم می فهمم کی کجا کی آپ کرده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد