پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

نظر شما چیه؟


یه استوری ای تو صفحه م تو اینستا گذاشته بودم که چرا کامنت گذاران و مشارکت کنندگان اینقدر کم رنگ و محو شدن. چرا تو اینستا نمیشه دوست پیدا کرد و همه با سرعت رد می شن و می رن و فوقش یه لایک بهت بدن

نظر شما چیه

اینجا متن محوره و عکس و فیلم نمی شه گذاشت

اونجا خیلی هویت ها واقعی تره و محدودیتی نداره و مشارکت آسون تره اما کسی که مثل وبلاگ جدی بیاد بخونه و نظر بده خیلیییی کم پیدا میشه

من هنوز وبلاگم با ده تا خواننده ثابت که مثل دوستانم هستن رو بیشتر دوست دارم از صفحه اینستا با ۱۵ کا فالووری که مثل باد از بیخ گوشت رد میشن

من معاشرت های عمیق تری دوست دارم

اصلا از اینکه بی توجه و سر دستی با یه موضوع (با هر موضوعی نه البته) روبرو شدن رو آسیب می بینم

خلاصه که دچار یه حالی هستم . . .

الان دیگه سه ماه شده از شرکتی که کار می کردم اومدم بیرون و یه عالمه تجربه های جدید کردم. لباس دوختم و طراحی کردم و گلدوزی کردم نقاشی هامو و  . . . مجسمه بیشتر ساختم و نقاشی بیشتر کشیدم و . . . و هنوز نمی دونم می خوام چه کار کنم

میخوام و یه زمینه ی خاص کارمو اختصاصی کنم و ازش پول در بیارم

هم می دونم می خوام چه کار کنم

و هم نمی دونم . . . .

نظرات 13 + ارسال نظر
محمدرضا حسینیان یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 14:07 https://ravand-design.ir/

سلام
توی بلاگ اسکای هم میشه فیلم قرار داد از پیکوفایل استفاده کنید.
من وبلاگ رو بیشتر می پسندم. بخصوص که ایرانی هم باشه.

خوب بلدم پیکوفایل رو
اما پیچیدگی هایی داره
و بعدم مشارکت مخاطب رو نمیشه فهمید

منجوق یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 14:22 http://manjoogh.blogfa.com/

با شناختی که ازت دارم به نظرم برو دنبال طراحی لباس
سلیقه خاصی داری
گلدوزیهاتم بده به من خودت وقت تلف نکن

تو کجایی ک من بهت کل دوزی بدم
بیا بگو ببینم
بدو
بدو
کجا پیدات کنم

لیلا یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 14:51

سلام من تو اینستا هم استوریتون و دیدم، من وبلاگ و ترجیح میدم کلا چون تصاویر آدم از متن غافل میکنه، مثل رادیو که انگار تصاویرش واضح تر از تلویزیون هست چون ب ذهن اجازه خیال پردازی میده

اره
تعبیر خوبیه
من ک خیلی زباد آدم وبلاگ بازی هستم و به معنی رادیو باز

تیلوتیلو یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 16:07 https://meslehichkass.blogsky.com/

منم عمیق بودن وبلاگ را خیلی خیلی بیشتر از اون سطحی بودن اینستا دوست دارم
اینجا وقتی کلمه کلمه میخونم و حس نویسنده را با تمام وجود تجسم میکنم حال بهتری دارم

اره
نمیشه توش هم فکری کرد
اینجا من کلی کامنت خوب می گیرم
کلی بازخورد
و برام تاثیر خوبی داره

یک عدد مامان یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 17:36 http://kidcanser.blogsky

ساید چون اینجا خواننده خودش انتخاب می کته الان کدوم وبلاگ رو باز کنه و به خونه ی کی سربزنه ولی توی اینستا وقتی بازش می کنی همه ی پیج هایی که فالوشون کردی رو برات میاری و ادم تند تند از روشون رد میشه که یک وقت یکی شون جا نمونه انگار توی اینستا همه چی روی دور تند هست
بعدم این قضیه ی تخیل و اینکه هر خواننده ای خودش از روی نوشته ها یک تصویر ذهنی از نویسنده درست می کنه خب شاید قضیه رو جذاب تر کنه و هی دلت بخواد بیشتر و بیشتر بخونیش تا تصویرت رو شفاف تر کنی

این که تو فضایی که تصویر هست نمیشه خیال پردازی کرد برای خودش حقیقت بزرگیه
اما این شدت از بی توجهی هم واقعا حال ادمو خراب می کنه

مونپارناس یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 19:07

سلام
1- علتش رو خودت گفتی "اونجا خیلی هویت ها واقعی تره " در نتیجه کسایی که می خوان حاشیه امن بیشتری داشته باشند ازش استقبال نمی کنند.
توی وبلاگ آدم توی سایه هست و با هر نگرشی که داره میتونه با صاحب وبلاگ تبادل نظر کنه .نقطه نظراتش رو تایید کنه و یا نه بر ضد اونها نظر بده در عین حال همون آشنای همیشگی باقی بمونه .
من خودم هر وبلاگی رو که میخونم با اینکه با خیلی از اعمال یا گفتار اون وبلاگنویس ممکنه موافق نباشم و یا حتی مخالف باشم اما اونو به عنوان یک الگوی متفاوت رفتاری تلقی میکنم و مرتبا می خونمشون . کجا میشه بهتر از وبلاگها سبکهای مختلف زندگی رو دید و تجربه کرد؟ افکار و احساساتی رو که شاید به نزدیکانشون هم نمی خوان بگن با خوانندگانشون به اشتراک میذارن و متقابلا راهنمایی یا قوت قلب و یا نیش زبون !!! دریافت میکنند.

2- بدون کار ثابت و حقوق تابت من به شخصه احساس امنیت شغلی نمیکنم. شخصیت فوق العاده مستحکمی میخواد که شغل و درآمد آدم اینطور شناور باشه . نمیدونم برای تو چه جوریه ولی امیدوارم همون طور که گفتی روی کار بخصوصی به عنوان درامد اصلی متمرکز بشی و کارهای دیگه رو برای تفن و به دلخواه انجام بدی .
3- موفق باشی

سلام
1- خودمم خیلی بهش فکر کردم و تجربه ای که ازش گفتی برای منم بسیار زیاد جذابه... تو ایسنتاگرام یه عده آدم هستن که حالا کلا تجربه ی نه چندان خاص زندگی شون به اشتراک می زارن . . . و احتمالا بازخورد خوبی می گیرن که ادامه می دن
2- من در حال ازمون و خطا هستم و به زودی روی یه محتوای خاص تمرکز میکنم
3- سلامت باشی

عابر یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 19:56

سلام عزیزم وبلاگ مثل یه مهمونی دور همیِ زمان بیشتری رو خواننده ها بهش اختصاص میدن اینستا مثل یه عروسیِ همه تند تند سلام میدن و میرن میز بعدی ، ولی حتما خونده میشی و حتما دیده میشی.


مثالت عالی بود

به زاد یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 23:28

درود
به نظر من فناوری اگرچه باعث افزایش سرعت تعامل و ارتباط انسانها شده است اما این سرعت به معنای عملکرد بهتر نیست. ارتباط گفتاری رو در رو به ارتباط نوشتاری با نامه و صوتی با تلفن تبدیل شد و بعد هم که چت و در ادامه ایموجی و گیف و ...
هرچقدر سرعت ارتباط افزایش یافته، احساس و روح حاکم بر ارتباط کمرنگتر و یا مصنوعی شده است که به نوبه خود باعث شده افراد وقت کمتری برای اعلام بازخورد خود تخصیص دهند و ...
به نظر من متن های وبلاگی اگر چه احساس کمتری نسبت به ارتباط صوتی و تصویری در خود دارند اما معمولا از نظر معنا عمق بیشتری دارند چرا که نوشتن چیزی که در ذهن است از بیان آن سخت تر است. پس فردی که برای خواندن وبلاگ وقت میگذارد قاعدتا آمادگی بیشتری برای ارائه بازخورد دارد و ...
از طرف دیگر شبکه های اجتماعی هر کدام کارکرد متفاوتی دارد، اینستاگرام با ماهیت رسانه ای علارغم امکانات کامنت و ... ارتباطی یک طرفه برقرار میکند اما وبلاگ حداقل برای من کارکردی فراتر از رسانه دارد و ماهیت تعاملات و تبادل نظر آن بر سایر کارکردهایش میچربد و ...
اما در مورد مسئله دیگری که مطرح کردید، اگر قصد کسب در آمد از هنر خود دارید و میخواهید با دید حرفه به آن نگاه کنید، باید در یک زمینه خود را متخصص معرفی کنید و یا اینکه حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید. احتمال اینکه فالورهای اینستاگرام بتوانند در پروراندن ایده هایتان خیلی موثر باشند کم است، اما قطعا اینستاگرام مکان مناسبی برای معرفی تخصص و بازاریابی کارهایتان خواهد بود.
مخلص کلام اینکه باید برای خودتان بیزینس پلن تعریف کنید .
با آرزوی موفقیت برای شما

ممنون بهزاد عزیز از کامنت خوب و جامعی که نوشتی
سلامت باشید هیمشه

نگار شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 09:25

از دید من تفاوت اینستا و وبلاگ مثل تفاوت تلویزیون دیدن و کتاب خوندنه. تلویزیون رو روشن میکنی و تند و سرسری از روی کانالهایی که قبلا انتخاب کردی میگذری و زیاد عمیق نمیشی اصلا کلا دنیای تصویر این خصوصیت رو داره که عمق تفکر و تصویر پردازی رو نداره یه تصویر حاضر و آماده بهت میده ولی وبلاگ مثل رفتن سراغ کتابخونه و انتخاب یه کتابه و تصور و تصویر سازی هر فردی با اون یکی فرق میکنه و اینه که تو وقتی یه کتابی جذبت میکنه مرتب میری سراغش و این رابطه رو عمیق میکنه. اینستا یه تصویر دم دستی و سرسری و البته گذرا از طرف مقابل بهت میده ولی همین وبلاگ به من از فردی به نام پروانه یه شناخت تقریبا ۵۰ درصدی داده در حالی که اصلا شما رو هیچوقت ندیدم. نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه.

چه خوب نوشتی خانم نگار
کجا بودی تا حالا
بیا دوستی کنیم . . .

منجوق یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 01:49 http://manjoogh.blogfa.com/

راجع به گل دوزی جدی گفتی؟ اگه آره شماره بدم
آخه من الان نزدیک به سه ماهه که بی کارم و دنبال کار می گردم

والا ایده دارم
اما هنوز ب پول دراورده نرسیده
بده شماره تو
اگه اوکی کردم
بهت می زنگم

مهتاب یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 11:50

سلام من همچنان وبلاگ و بیشتر دوست دارم.
در اینستاگرام درخواست من و نپذیرفتین.

سلام
پیج من عمومی هست
و نیازی ب پذیرش نداره

سیدعلی دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 14:02 http://alihoseyni1364.blogfa.com/

سلام.مسلما یار واقعی به ازیار پوشالی ست پس وبلاگ یه خصوصیتی داره اونم اینکه مخاطب ویا همون یار بیشتر به نوشتار و نویسنده بها میده بنظرم یه روزی برگردیم سر خونه اول به همین وبلاگ نویسی به یک جای دنج که حال آدم رو متغییر کنه

شما همون سید علی خودمونی که خیلی سال پیش کامنت می زاشنی برامون؟

مهتاب چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 10:10

یک پیام زیر پست گیس طلا دیده بودم احساس کردم شما هستی اون پیچ عمومی نبود

https://www.instagram.com/parvane.enadi/
این صفحه منه خانم زیبا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد