پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

به حق کارهای نکرده


خوب هیچ باورم نمیشه که خیاطی کرده باشم و یه چیزی هم دوخته باشم و پوشیده باشم شو و خوشگلم از آب در اومده باشه . . .

+  

نظرات 7 + ارسال نظر
به زاد چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 11:42

مبارکتان باشد

شاید بی ربط باشد اما یاد جمله ای از سیمین دانشور افتادم "زنها چون خلق کرده اند پس قدر مخلوق خود میدانند ...اگر دنیا دست زن ها بود، جنگ کجا بود؟!"

چ قشنگ

تیلوتیلو چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 15:11 https://meslehichkass.blogsky.com/

لایک داشت اونم هزارتا
توی اینستادیدم خیلی عالی بود
آفرین
از اشاعه هنر

مرسی قشنگک

بلاگر پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 17:12 http://tosan35.blogsky.com

وقتی عشق باشه و علاقه ، همه چیز خوب از آب درمیاد.
زنهایی را دیدم که وقتی عاشق بودن و نبودن طعم غذاهاشون کاملا متفاوت بود !

چ دلیل جالبی

الهام جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 19:11

سلام.
خیلی قشنگه
زیبایی و خوش اندام بودن مدل هم زیباییش رو بیشتر کرده

یک مادر چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 08:57

سلام
ما تازگیا رفتیم یه خونه جدید و همسایمون یه جفت دوقلوی بامزه داره که من عاشقشونم ولی سر و صداشون خیلی زیاده و دخترم نمی تونه درس بخونه. به نظرم تو وبلاگ شما خونده بودم که دیوار اتاقتون رو یه جوری ساده و ارزون عایق کردین. اگه اشتباه نکردم میشه ازتون خواهش کنم این روشو به من بگین

سلام عزیزم. اون ک شما می گی گیس طلا هست. ادرس صفحه اینستاشو می زارم
البته سوال شمارم ازش می پرسم جواب داد می گم
——————
خوب من فرستادم براشون جواب دادن :
خانم گیس طلا گفت :
پشم سنگ و پی وی سی
اول پشم سنگ بچسبونه
بعد روش چوب های باریک به دیوار دریل کنه
اخر ش هم
پی وی سی بزنه

یک مادر شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 08:39

جان دلم .ممنونم از هر دوتون. دلم نمیمومد به همسایه چیزی بگم. چون بچه هش کوچیکن.بعدعایق کردن دیوارا هم خیلی گرون بود. بازم تشکر می کنم. دوستتون دارم.

samaneh شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 11:59 http://oliveland.ir

یه لحظه فکر کردم عایشه گل هستین
چهرتون خیلی شبیه خواننده ترکیه ای عایشه خانمه


فک کنننن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد