پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

پادکست

مثل معتادها میگردم و پادکست جدید که مال باشه پیدا می کنم.رادیو  مرز  و پادکست روزن دو تا از جدیداشونه که تو کمتر از یه هفته کل اپیزودهاشو گوش دادم.

و حتا برای دوباره شنیدن هم ممانعتی ندارم.

خوب می دونم شعاری زندگی کردن فیک ترین حالت زندگیه اما باور دارم همین ادما با همین کارهای نه چندان کوچیک علم و آگاهی رو تو مردم نشر می دن و وقتی آدمای آگاه یک جامعه زیاد باشه احتمال نجاتش خیلی بالاست . . .

می تونم گزیده ای از جذاب ترین قسمت هایی که گوش دادم رو تعریف کنم اما گمونم خودتون برین شروعش کنین خیلی شیرین تره!

محتواهای حاضر آماده ای که از تلوزیون و شبکه های اجتماعی به دست تون می رسه رو بریزین تو آشغالی چون وقتی خودت انتخاب میکنی چی ببینی و یا چی بشنوی تازه شروع میکنی به رشد کردن . . .


نظرات 4 + ارسال نظر
به زاد شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 14:16

متاسفانه رسانه های جدید که در پی تلقین یک سری ایدئولوژی و یا به دنبال جمع کردن دنبال کننده بیشتر هستند نه تنها محتوایی ندارند بلکه ماهیتا ضد فرهنگ‌عمل میکنند و نتیجه آن نابود شدن فرهنگ است و ...
"برای نابود کردن یک فرهنگ نیازی نیست کتابها را سوزاندکافیست کاری کنید مردم آنها را نخوانند..."

با امید موفقیت آنها که آگاهی را ارج مینهند

خیلی هم عالی

monparnass یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 23:35

سلام
روش دسترسی به یک پادکست چطوره؟ یه سایت هست متل یوتوب که ویدیو به اشتراک میذاره فایل صوتی به اشتراک میذاره ؟ یا یه چیز مثل این بلاگ اسکای و غیره هست که توش میشه گشت و پادگستها رو با اسامی مختلف پیدا کرد؟

سلام
من ک تو اینستا شیر میکنم
اما خوب ببین راه ساده ای داره
هم آیفون و هم اندروید خودشون نرم افزار پادکست گیر داره
تو اون اپلیکیشن بری می تونی اسم ها رو فارسی سرچ کنی و پیداشون کنی

مریم دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 22:18

سلام. می شه خواهش کنم یه توضیح کلی در مورد پادکست بدید؟! چند وقته زیاد این واژه رو اینور اونور می خونم. گویا یه اپلیکیشنی هست که بصورت صوتی موضوعاتی رو بیان می کنه در همین حد تا الان متوجه شدم که شایدم برداشتم کاملا اشتباه باشه. ممنون می شه اگر امکانش بود یه توضیح اولیه در موردش بدید

هرچی گشتم تا پستی که قبلا در موردش نوشته بودم رو پیدا کنم نشد
از این رو:
ببین پادکست یه جور رسانه است مثل رادیو. از اونجا که پنگ و فنگ های رسمی بودم و فولان و بهمان رو نداره خیلی از فارسی زبونا پادکست های خوبی با محتوای شنیدنی تولید می کنن
البته عکسشم هست
برای همین من هیمشه وقتی یه دونه خوبشو پیدا می کنم ذوق زده به همه خبر می دم
محتوا و محورش هم متفاوت و با موضضوعی که برات جالب هست عنوان پادکست رو سرچ کن تا آفر های موجود رو ببینی و اگر برات جالب بود گوش کنی
در این فضایی که رسانه ها به شدت مسموم و تبلیغات محور هستن داشتن همچین محتواهایی مثل آب تو کویره
بهم خبر بده چ کار کردی

خانم کوچیک چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 14:18

اینا را پیشنهاد میکنم
ساگا درمورد افسانه های کهن سرزمینهای دور خیلی خوبه
رواق روانشناسی اگزیستانسیالیسم اروین یالوم
ناوکست و واوکست
رادیو دیو
البوم
رادیو جولان بد نیست

همه شونو ساووندم
غیر از رواق . . . و رادیو جولان
متشکرم ازت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد