پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

دختر من شبیه کی میشه؟


استاد کلاس یوگا کفت

من دختر ندارم

اگه داشتم حتمی شبیه تو بود . . .



دورم میچرخه و میگه: سبز دوست داری؟ آخه شالم سبز سبزه . . . میگه : ای دم بریده رو مچتم تتو داری؟  . . . میگه: موهات خیلی بلنده با کش ببند تو کلاس . . .

و تمام این لحظه ها من عمیقا دلم میره و شاد میشم و تو دلم یه پرنده ای انگار که بخواد پرواز کنه بال بال می زنه و فقط لبخند می زنم!

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 17:16 http://haftaflakblue.blogsky.com/

نوشین چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 13:21 http://nooshnameh.blogfa.com

چه استاد دلبری

م چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 15:26

نخیرم من بیشتر از استاد یوگات دوستت دارم

م حسود میشود

ای جانه قربان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد