پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

سریال مانکن را نبینید!

کلا که یک طوری است که شبیه فاز بدبینی دختر های بی اعتماد به نفس  است که خیال می کنند مردی که با وی در رابطه است را دختر شاه پریان هم میخواهد و می پسندد و اصلا حاضر است برای بودنش هفت ملیارد  نقد پرداخت کند  که همین طور هم می شود حتا!

بعد دوست خانم پری شاه پریان هم میخواهد مخ عاقا را بزند و در یک دیالوگ خیلی خنده دار برای دلبری  در می آید که قیافه شما چقدر نچرال و طبیعی است و این که در قیافه تان دست نبرده اید نشان از اصالت شما دارد و . . . .

لاکن برای اینجانب سوالی پیش آمده که مگر چقدر گذشته که قرارداد های زمان ما تغییر کرده باشد. چون من به روشنی به خاطر دارم که اولا  کسی که در قیافه اش دخل و تصرف می کرد مرد نبود وهمیشه  زن ها بودند و مردی که در قیافه اش دست می برد را بی اصالت خطاب نمی کردند و  ک و . . .   بود!

از نخ نما بودن و به بار کشیدن بینهایت کلیشه ی دیگرش که بگذریم ، می رسیم به سریالی خوش اب و رنگ که مثل طبل توخالی پرمدعا و پوچ است و به سریال های دو ریالی تلوزیون تنه می زند! 


نظرات 2 + ارسال نظر
الهام ب یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 15:04

حضور فرزاد فرزین تو این سریال برام کافی بود که اصلا سمتش نرم. با وجود علاقه و احترام خاصی که برای مریلا زارعی عزیز دارم! حالا پسره چی هست که براش هفت میلیارد نقد داده؟!!

وای وای نقش فرزاد فرزین فقط
پسره هم هیچ کیس خاصی نیست واللا

م دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 16:43

خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است

چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است

خدا رو شکر مدت هاست تلویزیون نه این ور و نه اون ور نمیبینم ، وقتی دنیا های کتاب هست که به جای انکه دیگران برایم دنیا تصویر کنند خودم میخوانم و تصورشان میکنم چه نیازی به این ها ؟ بزرگترین فیلم ها و سریال های تاریخ به پای رمان هایی که فیلم را براساسشان ساخته اند نمیرسند و بزرگترین سریال های تاریخی جای خواندن سفرنامه و خاطرات نویسندگان و تاریخ نویسان را نمی گیرد فیلم هم به لطف دو سه نفر از اطرافیان( اهل هنر و حتی فلسفه هنر و سینما خوانده )بسیار گزیده و خاص انتخاب میکنم میبینم، من این عالم عشقو به عالم نفروشم

کتاب ک بعععله
عالیه
عالی
اینم سریال تلوزیون نیست البته
پخش خانگیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد