پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

تهران پروانه دارد

شهر پر از پروانه شده حالا امروز که داشتم می اومدم شرکت یهو  یه چیزی شبیه قارچ های قرمز بزرگ خال دار تو چمن های پیاده رو  دیدم ، بعد که  دیدم یه برگ مچاله شده س، خیلی جدی ناراحت شدم

انتظارمون از شهر چقدر رفته بالا

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 14:14 http://ketabnameh.blogsky.com

سلام
اینجا هم (شمال) یه گله پروانه اومده تو فضای سبز (محل کار) پر شده. منتها این یه قلم حمله حساب میشه و نه تنها به دید رمانتیگ بهش نگاه نمیشه بلکه آفت هم به حساب میاد. خوشبختانه چون راه مقابله بهشون رو به شکلی که به فضای سبز آسیب نرسه رو بلد نبودن فعلا بیخیال از بین بردنشون شدن و پروانه ها دارن حسابی میچرن

تهران آفت محسوب نمی شدن اونجا اوضاع متفاوته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد