پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

در مارتن خرید اتوموبیل


ایران خودرو و سایپا برای فروش خوردوهای جدیدشان  تبصره ی جدیدی راه انداخته اند( قبلا با مراجعه به نمایندگی می شد خرید کرد) که بایدفقط  از طریق سایت اینترنتی خرید کنی. خوب تا اینجا که خوب است اما وقتی که بدانی این امکان تنها چند دقیقه موجود است و تنها چند صدم درصد شانس موفقیت دار یو بعد هم هر بار که حتا در همان چند صدم درصد اقدام می کنی باز ظرفیت را پر اعلام  می کند و غالب کسانی که موفق می شوند دلالان خودرو هستند، بسیار زیاد حال آدم خراب می شود چون با تلاش های مستمر و پی در پی چیزی جز ناکامی به بار نیامده و معلوم نیست که اصلا موفق بشوی و بدتر این است که کسانی که در این ماراتن موفق به خرید اتوموبیل م یشوند عموما حرفه ای هایی هستند که راه و چاه قصه را می دانند و با موفقیت پروسه پول خوبی از فروش اتوموبیل صفر به جیب می زنند و بعدش هم متقاضیان واقعی که می خواهند یک چیزی بخرند که فقط سوار شوند و استفاده کننده واقعی هستند پشت در های بسته می مانند و دوباره بازار ملتهب و نا آرام است.

چند روزی است که دارم تلاش می کنم اما خوب حقیقت این است که هیچ موفقیتی نصیبم نشده! 

اما خوب تصمصم دارم که موفق بشوم

میخواهم نمی توانم را از دایره واژه ها پاک کنم. 

این طوری دنیا خوشکل تر  میشه


پ.ن:

وقتی فهمیدم ک تفاوت قیمت بین قیمت بازار با قیمت کارخونه تقریبا 30 ملیون تومنه به حالت غش افتادم و همون وقت بود که فهمیدم اوضاغ مون چقدر  به فناس . . . یا ابرفض 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 10:37

سلام.
ثبت نامش الکیه. وقتتا تلف نکن.
در حد 10 تا ماشین میذارند برای کل ایران. اونم وزیر بهشون دستور داده که استیضاح نشه. وگرنه ماشین ندارند به این قیمت بدند

م چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 20:46

سلام بعضی اداره ها لیزینگی میفروشند مثل فرهنگیان ، اگه پرس و جو کنی شاید تونستی بخری من از طریق لیزینگ فرهنگیان یکی از اقوام برای بچه ام ماشین برداشتم ، یعنی اون ثبت نام کرد داد به ما

این خیلی آپشن خوبیه
اما خوب ما نداریمش

سیدحمیدرضا باب الحوائجی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 01:47 http://www.khodrofanni.blogsky.com

سلام

امیدوارم سر انجام موفق به خرید یه ماشین خوب بشید

ضمنا هر دست دومی هم بد نیست. می تونید تو بازار دست دوم ها هم گشت و گذاری بزنید.

نخریدم کهههه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد