پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

جبران مافات


برخلاف روزهای اول که به شدت عصبانی بودم، تصمیم دارم اموالی را که به سرقت رفته جایگزین کنم .فعلا از خرید یک هارد اکسترنال، یک سشوار (تازه سشوار قبلیم هدیه بود) و یک اتوی مو شروع کرده ام. چه برندی و از کجا خرید کنم؟   

نظرات 3 + ارسال نظر
فیلسوف ناشناس سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 13:04

با سلام
میخواستم عرض کنم به نظر من
بهتر است قبل از جایگزینی وسایل به سرقت رفته ، به
فکر ایمن سازی بیشتر منزل باشید
اینکار اهمیت خیلی زیادی دارد

شخصی که اینکار را کرده خانه شما را شناسایی کرده
و ممکن است در آینده هم بخواهد این کار را تکرار کند

ضمن اینکه ممکن است دفعه بعد خودتان هم منزل باشید
و در آنصورت دیگر ممکن است فقط بحث ضرر مالی نباشد

خواهشا اولویت را به ایمن سازی منزل بدهید
و بعد اگر چیزی باقی ماند ، صرف جایگزینی وسایل کنید

با درود و آرزوی سلامتی

منزل رو ایمن کردم عزیزم
بعد ب فکر خرید افتادم

nikan سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 15:35

یعنی کل هاردت رفت؟؟؟؟

هعی
خیلی چیزا رفت
هارد هام در واقع

بهار جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 22:12

اخه هارد جایگزین نداره توش پر از خاطرست خدا ازش نگذره:

اوهوم
فیلم و عکس و خاطره . . .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد