پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

کتاب صوتی


این که من حس شعف میکنم وقتی نسخه ی صوتی فولان کتاب را یافته ام و انگار که جای گرمی برای رفتن و حرف های خوبی برای زدن دارم یک نقطه ی روشن است که اگر چه نمی دانم چراست و چگونه . . . اما خوب است

از حال خوش من این هم مال شما . . .

+

نظرات 2 + ارسال نظر
غ ـزل شنبه 24 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 18:16 http://life-time.blogsky.com/

چه خوب :دی
مرسی که لینکشو گذاشتی


البته که این لینک کتابه نیست نازنین

نرگس یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:52

حالت همیشه خوش پروانه خانوم

حال شما عالی بانو جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد