پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

به خود خدا!


1- پریشب به سبب پاره ای مسائل که در فرصت مقتضی شرحش را خواهم نوشت با کلیدی که کلید سازی از روی نسخه اصلی کلید خانه ساخته بود در را باز کردم. در واقع باز نکردم و قصد باز کردنش را داشتم، بار اولی بود که کلید را در دست می گرفتم و تا حالا استفاده اش نکرده بودم و چون قفل خانه از نسخه های خیلی ژانگولر بود بعید می دانستم در باز شود.

در نه تنها با کلید ساخته شده باز نشد که کلید در قفل گیر کرد و هر چه کردم کلید در نیامد که نیامد و یک لنگه پا نیم ساعت دم در مشغول کلنجار با کلید بودم. آخرش هم آقای همسایه را خبر کردم تا کلید را بیرون بکشد و ماجرا ختم شد.

شب بعد با علم به اینکه نسخه ی مشابه همین کلید که در دست من است در دستان خواهر به سهولت در را باز کرده ، در قفل چرخید و سه ثانیه ای در باز شد!


2- یکی از  دوستانم تعریف میکرد پدرش خواسته سوار اتوموبیلش شود و سوییچ را از جیب در آورده و به سهولت قفل ماشین را باز کرده و تا یک جایی هم رفته که فهمیده این اتوموبیل ماشین خودش نیست و پیاده میشود تا پلاک را بررسی کند و یقین حاصل میکند به سبب ظاهر بسیار شبیه دچار اشتباه شده. دوباره که می آید سوار ماشین بشود در باز نمی شود!


3- تا حالا بارها و بارها برایم اتفاق افتاده که خیلی کارها که به نظر همه نشدنی است و واژه ی غیرممکن را برایش استفاده میکنند را انجام داده ام.چون من از اول از نگاه نمی شود! نگاهش نکرده ام.



ایمان!!!

چیز بسیار عجیبی است این واژه! 

همان کلمه ای که همه جمله های قصار با این محتوا که سرنوشت ما را انتخاب هایمان مشخص می کند و نه اتفاقات و . . . و بسیاری جمله های مشابه دیگر 

ایمان به خدا

به زندگی

به بی تکرار بودنمان

امتحانش کنید


نظرات 6 + ارسال نظر
افسون سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:08

روزانه های تلخ من سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:32

چرا جواب کامنتهام پیدا نمیکنم یا شاید هنوز فرصت نکردید جواب بدید؟؟؟؟؟؟؟

یک زن سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:21

نمیدونم این کامنت پست میشه برات یا عین اون یکیها نمیزاره پست بشه . هر چی هست پری دلم برات خیلی تنگ شده بود عزیزم

یک زن سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:23

هوراااا بعد شش ماه کامنتم پست شد برات
تو اخرش با این طرح ورنگات منو می کشی
خیلی خره این بلاگ اسکای

آزاده چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:33

فقط سلام

بانو سرن چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 18:06 http://banooseren.blogfa.com/

من برای تموم پست های گذشته کامنت گذاشتم اما نمی دونم چی شدند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد