پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

بعضی روز های بی اندازه

بعضی روز ها حس میکنم شکننده ام

اون قدر که با یک نگاه 

با یک کلمه 

با یک به بغض کوچولو هم ساعت ها می بارم . . . 

این روزها بی اندازه ام

نمیدانم این روزها از اساس وجود دارند یا بعضی ناخوشایندی هاست که باعث بودنشان می شود

دلم می خواهد بروم لای درز پرده های سفید کتان پنهان بشوم 

و از انجام هر گونه اقدام شجاعانه ای برای رفع ناخوشایندی ها سر باز می زنم ... 

تا آنجا که بشود تاب آورد

تا آنجا که رد شود

و بگذرد

و برود



نظرات 12 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:44

بیا دعا کنیم که رد شن و برن این روزها
اگرچه ناخوشیهای این روزها روی روحمون کلی جای زخم باقی میذاره
ولی برن این روزها
تموم شن حتی اکه منم تموم میشم

هی وای من
تو هم که حالت از من خراب تره
بیا من به تو دلداری بدم ... اخه این بازی این شکلیه که یکی قر میزنه بقیه دلداریش می دن
اگه بقیه هم پایه باشن کار به جاهای باریک می کشه . . .

مخمور یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 http://masti0mastoori.blogfa.com

پلاله با کمال شرمنگی اومدم بگم چی می خوام
اومدم بگم یکی از نقاشی روی پارچه هات رو می خوام
ولی من شال اون هم نخی سرم نمی کنم به هیچ عنوان
میشه لطفا برام روسری اون هم روسری ساتن نقاشی کنی ؟ روسریش رو خودم می خرم قول میدم انقدر اگیزه پیدا کنم که این هوار تا اضافه وزن کم کنم

قبوله
ای جون دلم
عزیز دلمی دخترک
روسزری ساتن مشکی دارم
اگه رنگ دیگه خواستی خودت بگیر
خوب حالا وزن دقیقتو اعلام کن خانم! بر وزن خودتو معریف کن

مهسا یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:18

پیشنهاد میکنم این روزها که میان جای قایم شدن لای پرده ها،برو تو بغل یکی ازخواهرا که در دسترس تره و بزار لوست کنه ...عجیب درمونیه باورکن

ای جانم
پیشنهادت عالیه دختر

بهارک دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:27

شرمنده از تذکر بی‌ربط به محتوای متن، ولی "اثاث" یعنی وسایل و اسباب که فکر کنم منظور تو نبود. درستش این است: اساس، یعنی پایه و بنیان.

مرسی بهارک جونم
بوس بوس

هلی دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:22

پروانه جون خوبی این دنیا اینه که میگذره نه غم پایداره نه شادی،اونی که الان خوشه چه بسا فردا غم داره و تو که غم داری حتما فرداها شادتر خواهی بود،اساس دنیا از اول همین بوده عزیزم پس با امید به اون روزهای خوب صبر کن و شادتر باش

آره
موافقم
اون جملهه هست
میگه این نیز می گذرد
چون می گذرد غمی نیست . . .
مرسی هلی جون

سارا سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:19 http://aramsara88.persianblog.ir/

رنگی رنگی جانم بعضی وقتها که حالم به هم ریخته است فکر میکنم خدا منتظر چیه که دگمه آف این دنیا رو نمیزنه... دیگه چی میخواد ببینه؟؟
بعضی وقتها فکر میکنم بهترین سالهای زندگیم رفته خب بقیه اش هم تموم بشه... دیگه چه فرقی داره
دلم برای نقاشی کشیدن تنگ شده

کاش شروع کنی دوباره
در ضمن بهترین سالهات نگذشته
همین روزاست که توشی
مراقب خودت باشی ها

هلیا چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:55

دلم می خواهد بروم لای درز پرده های سفید کتان پنهان بشوم

و از انجام هر گونه اقدام شجاعانه ای برای رفع ناخوشایندی ها سر باز می زنم ...

این دقیقن حس منه وقتی که میرم زیر پتو قایم میشم و به اصطلاح تاریک میکنم
بچه بودم توی مهمونی زیر چادر مامانم اینکارو میکرم

فرار از بودن...

ای جان
فرار از بودن
یا یواشکی بودن!!!

مریم گلی چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 14:34

بدو بیا بغلم خواهرگلم عاشقتم یه دونه ته تغاری

maryam پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 18:49

پروانه جانم کامنتم ربطی به پستت نداره. اما میخوام بهت یه سایت رو معرفی کنم. چون ندیده دوستت دارم و دلم میخواد هرروز بهتر از روز قبلت باشی. سایت متمم به آدرس زیر یکی از بهترین سایتهاست که مطالب به روز و پرمحتوایی داره که کمک میکنه تو زندگی و کارمون پیشرفت کنیم. امیدوارم سر بزنی, حتما خوشت خواهد آمد
www.motamem.org

مرسی مریم عزیزم
بله
سایت خیلی خوبیه
فیوریت کردمش
حتما می خونم دوستم

هلیا شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 14:23

http://dl.avazmusic.com/download/moosa/music/tak_ahang/1391_05/Roozbeh_Nematollahi_Sabouri_%28www.AvazMusic.com%29.mp3

ممنون عزیززززم
چقدر تو ماهی دختر

ریس دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 14:46 http://rys0.blogspot.com

مواظب خودت باش عزیزم. همیشه خوب باش.

قربونت برم من
دوست جونم
دلم تنگ شده کلی برات

افسون چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 14:41

ای جان
خوبم عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد