پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

بالاخره که بال داره، پرواز میکنه!!!


مهشی خانوما داره کم کم کلمه ها  رو دونه دونه مزمزه می کنه و به زبون میاره!

وقتی یهو از یه کلمه رونمایی می کنه موجی از شادی و شعف همه رو فرا میگیره و از شیرین ترین حس هایی که ممکنه موجود باشه پر میشیم . . .

چند شب پیش ترک ها که تولد خاله خانومش بوده و داشتم بنجی با (بادکنک) باد میکردم تا بچسبانیم به دیوار در یک اقدام ناگهانی در جواب اصرار های من که میگویم: مهشی بگو پروانه!!!! 

مکث کرده و  وقتی منتظر شنیدن آواهایی شبیه پر پر یا پ پ یا پنه یا ه یا  . . . بودم 

خیلی شیک و مرتب گفته:

زنبوررررر


نظرات 22 + ارسال نظر
آیدا دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 http://1002shab.blogfa.com/

عزیز دلم:))))))))))))


غریبه دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:57

معلومه کار جدیدت شروع شده ...
همیشه از اینترنت محل کار براى پست هوا کردن!!! استفاده میکنى
سر کار که نباشی خبرى از پست جدید هم نیست
راستی از نامبرده خبر دارى؟؟

کامنتت تناقض داره
سرکار باشم ه باید پست هوا کنم؟
بعد گفتی سرکار نباشم خبری از پست نیس


من هستم
نامبرده هم برای کارای بدی که کرده به میره جهنم
باقیشو نمی دونم

غریبه دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:02

ببین
شوک شدم
یعنی تو مایه های اون جوکه که یارو رفت مسجد نماز بخونه اومد دید کفشاشو از دم در بردن
گفت:من کی رفتم؟!!!
حالا منم اولش گفتم:
من کی کامنت گذاشتم؟!

چقدر این مهشی خانوم باهوشه.
ببین یعنی از همین جوابای بچه ها میشه به ضریب هوشیشون پی برد


بله
بچهی باهوشیه

آفرین دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:45

Soli دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:36

http://kheilisabz.com/talents

ممنون عزیزم

زهرا سادات سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:44

هاهاهاها

یه نفر سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:23

samira سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:32

کار جدید خوبه؟
بالاخره عوضش کردی یا به خاطر همکار نه؟

در حال حاضر سر کار جدیمم
ممنون سمیرا جون

مینا سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 15:46

خوب شد اومدی و نوشتی
دلم تنگ میشه برات دیر که میای

عزیز دلمی

آذین چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:58 http://i64.blogsky.com/

فوق العاده جواب داده
الهی بگردم که گفتی پروانه تو ذهنش رفته سراغ زنبور

عاشق مسیر فکر کردنش شدممم

اتنا چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:13

چه بانمک.من از خانندگان قدیمی شما هستم.از این که میبینم دلخوشی خوشحال میشم.ایشالا روزهای خوبی در انتظارت باشه

ممنون عزیزم
لطف داری
:)

مهسان چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:13

بنجی؟

یعنی من تو کف این کلمه ها هستم......از کجا میاری اینا رو تو؟ :))



کلمه شوو اون میگهههه
من فقط یاد گرفتم

افسون چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:21

خلاقیت مهشی خانم تو حلقم...!
مطمینی فرق زنبور و پروانه رو میدونه؟؟؟



آره بابا
قبلا میگفت پرپ پر
یهو ب نتیج رسید

افسون چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:39


چه خوبه که هستی...همیشه باش.
حتی به اندازه ی دو خطم که شده بنویس.
من یه جورایی معتاد دست نوشته هاتم...

عزیز دلمی
مرسی عزیزم

نوا پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:39

خاله زنبوری اسم جدیدمبارک
واقعا نوع فکر کردن بچها یادگرفتن وارایه اشون خیلی جالبه

کلی فکر کرده بچه م


غریبه پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:30

سلام
یعنی باور کنم؟؟
تو واقعا از نامبرده هیج خبری نزدارى؟؟!!


الان منظورت چیه دقیقا؟

قناری معدن پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 http://filterplus.blogfa.com

گویا انیشتن هم بچگی ها همین طوریها بوده

جدی؟
یعنی شدم خاله انیشتن نوین؟

غریبه شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:50

سلام
پروانه جان نامبرده هر غلطی قبلا کرده خدا بدجوری تنبیهش کرده
اگه از حالش خبر نداری به احترام سالیان گذشته حلالش کن اگه میتونست خودش میامد
چوب خدا بدجور زمینگیرش کرده شاید به خاطر ظلمی که در حقت کرده
من فقط واسطه رسوندن این پیغامم نمیدونستم چطور بهت بگم خودش گفت از این طریق خواهش کنم
میدونم اگه بگه جبران میکنم نخواهد تونست هم ممکن نیست و هم مهلت زیادى تو این دنیا نداره
اگه ممکنه....اگه ممکنه حلالش کن بار این ظلمی که کرده بدجور داغونش کرده
خدا در توبه رو باز گذاشته ولی مساله حق الناس جداست...

شما کی هستی اصلا؟
چرا واضح حرف نمیزنی

سارا شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 http://zholiet87.blogfa.com/

چه تیزه این دختر عسلی
حرم بودم یادت کردم خواستم هرچی که دلت شاد میشه رو بهت بده

عزیز دلمی

غریبه شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 16:13

منو ببخش دوستم
بیشتر از این اجازه ندارم یه قول از من گرفتن که خودمو معرفی نکنم و آددرسى از او ندم....خودم موافق نبودم ولی من فقط یه واسطه ام
باز هم میگم اگه حلال کنی لطفی در حق یه بنده گنهکار خدا کردی شاید یه جایی جوابشو پس بگیرى.....اگه هم حلال نکنی کاملا حق داری ...ظلمی که در حقت شده و سالهای از دست رفته....من که کاملا بهت حق میدم
بازم عذر میخوام دوست ندارم دیگه مزاحمتون بشم
آرزو میکنم تو زندگیتون آرامش و خوشبخت باشی

غریبه شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 16:17

اون بدبخت حتی نمیتونه وبلاگتو ببینه یا تایپ کنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد