پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

این روزهای من

تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی

اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی

آه از نفس پاک تو و صبح نشابور
از چشم تو و حجره ی فیروزه تراشی

پلکی بزن ای مخزن اسرار که هر بار
فیروزه و الماس به آفاق بپاشی

ای باد سبک سار مرا بگذر و بگذار
هشدار که آرامش ما را نخراشی

هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم
اندوه بزرگی ست چه باشی، چه نباشی


+ دانلود


مرسی هلیا جون که برام فرستادیش
نظرات 15 + ارسال نظر
نیکا یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 http://nika-1368.blogsky.com/

سلام عزیزممممم خوبی؟
وبت عالیههههه آجی
خوشحال میشم پیش منم بیای
راستی من تو یه سایت عضوم برای حمایت از کودکان سرطانی تاسیس شده میتونی مطالب وبتو اونجام بزاری
خوشحال میشم بیای و عضو بشی
منتظرتم عزیزم
http://www.iramit.com/
[گل]

غریبه یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:54

این بار چندمه که تو آهنگی رو میپسندی و راجع بهش مینویسی و من چند روز قبلش همان را شنیده م دوستش داشته م

چه جالببببب

هلی دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:51

معرکه بود اسم خوانندش چیه؟با روحیاتت خیلی ارتباط برقرار میکنم صفای عجیبی داری ایشالله به اونجاهایی که لیاقتشو داری برسی

مرسی عزیز دلم
لطف داری
حجت اشراف زاده

هلیا دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:41

اینقد ذوق میکنم آهنگی رو که دوست دارم واسه کسی بفرسم که میدونم خوشش میاد..
میدونستم خوشت میاد...
من یک هفته ای هست درگیرشم
ماهی برکه کاشی

مرسی عزیززززززم
منم عاشقشم
بهترین هدیه است

یسنا دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 http://memoirr.blogfa.com

سلام [گل]
اگر خاطره هاى قاب گرفته شده در عکس را دوست دارید به وبلاگ من سرى بزنید:
memoirr.blogfa.com

مینا سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 http://khanoum1.blogfa.com

مدتها بود دلم برای خوندن شعری که حالمو خوب کنه تنگ شده بود. مرسی.

چ عالیییی
اهنگشم عالیه

ماندانا سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 15:22

عالى بود پروانه جان من لینک شو گذاشتم تو گروه هاى دوستام تو وایبر

خیلی هم خوب

افسون شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:33

کجایی پروانه ؟؟ دلم برای نوشتنت تنگ شده...

عزیزم
مرسی گلم
کلی سرم شلوغه
ایشالله می نویسم

افسون یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:28

ایشالا! ایشالا!
خدا روشکر که سرت شلوغه...

عزیزممی

زن عادی سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:37

بانو این روزات چطوره؟

روزهای خوبیه
پره از شلوغیای آخر سالی

علی جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:52

تازه امروز متوجه شدم تمام چیزهایی که باید بنویسم را وقت قدم زدن‌ها توی ذهنم می‌نویسم. تمام آن فکرها که باید جایی بگویم، بنویسم را. بلند بلند توی ذهنم دوره می‌کنم و از کنارشان می‌گذرم اما مشکل اینجاست که با قدم زدن حل نمی‌شوند. فرقی که قدم زدن با نوشتن دارد همین است. انگار قدم زدن برای دفع بلاهای جاهای دیگری از بدن یا ذهن است و به درد خالی شدن مخ نمی‌خورد. به درد اینکه روانت را آرام کند و التیام بخشد نمی‌خورد. انگار همین نوشتن ها، همین صدای خوش کیبورد باعث می‌شود چیزهایی که در پیاده روی‌هایت ریخته نمی‌شوند، همین‌جا پای همین ترق و ترق‌ها حل شوند. تمام آن مشکلاتی را که کسی نمی‌تواد حل کند، همین جا حل می‌کنم. کشف بزرگی کرده‌ام.

بله
واقعا هم کشف بزرگی بود
گاهی دو تا کلمه دو تا جمله ...
التیامت میده
سیقلت میده

هلی شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:03

سلام پروانه جون،خوبی؟چرا یه مدته نمینویسی؟نگران شدم تو آدمه این همه مدت ننوشتن نبودی

عزیز دلم
مرسی که به فکرمی
گلم خیلی کار ریخته سرم

مینا یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:37

بنویس

بهارک دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:15

کجایی پس؟

عزیزم
هستم
نوتم همین الان دوستم

مریم گلی چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:08

خیلی زیبا بود ممنون عشقم

عزیزمی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد