پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

دیشب اولی شو سر میرداماد دیدم!


رویش اولین بوت های زمستانی پای دخترکان شهر مثل دیدن اولین شکوفه هاست روی درخت گیلاس!

نظرات 5 + ارسال نظر
غریبه یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:39

البته منم دیروز اولین گشت ارشاد ضد بوت رو میدون تجریش دیدم

جدی؟؟؟؟

غریبه یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:24

اوهوم.
لعنت بهشون

آذین یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:35 http://i64.blogsky.com/

حالا با توضیح شراره های شیطانی مو و نیزه های شیطانی مژه و چشم و لب و صورت که مستقیم میره مردای چشم پاکمون رو از را بدر میکنه یه جوری کنار میام ولی من نمیفهمم بوت دیگه چطوری و از چه طریق باعث تحریک کجای امیال نفسانی مردا میشه که مورد هجوم گشت قرار میگیره؟؟خیلی مسخره است!!! خیلی!!!

یا جدا
امان از این جماعت
امان
به خدا ادم حس میکنه تحت تعقیبه

افسون پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:34

ذهن خلاقت هنوزم منو شگفت زده میکنه...تشبیه خعلی قشنگی بود
به من که خیلی خوب حس پاییز این روزا رو منتقل کرد.

گیلاس آبی دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:34 http://thebluecherry.blogfa.com

به قول بچه ها....
تعبیرتون توی حلقم!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد