پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

یک موبایل ناقابل


فقط تو دنیا یه نفر هست که وقتی باشد، خیالش راحت است اگر باطری موبایلش خراب هم که باشد

خاموش هم که باشد

فقط یه نفر تو دنیا ست که اگه هزار تا مسیج هم برسد از جایش نمیپرد که گوشی را چک کند

یکی که وقتی هست که نگران نیست که جواب نده یا دیر جواب بده

فقط یه نفر... 

که وقتی باشه موبایلش میشه یه وسیله ناقابل


نظرات 8 + ارسال نظر
حسام شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:02

همیشه یک نفر هست..

گاهی هم نیست

مهسا شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:58

مصصصبر شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:16

دقیقا منم همین حس رو دارم
فقط هر کی باهام کار داره بهم زنگ میزنه
موبایلم رو دانشگاه جا گذاشته بودم بعد از 2 روز فهیدم نیست
اصلا نباشه راحتترم

خسته نباشی وواقعا

دستادست یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:22 http://dastadast.ir

شاید دوست داشته باشید به یه کار اجتماعی کمک کنید و یکی از همدستان دستادست بشین:
http://dastadast.ir/Blog/Post/Show/34
اگر نقد و نظری هم درباره کارمون دارید، خوشحال می شیم بخونیم :)

م دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:58

ما که خودمان هم وسیله ناقابلی بیش نیستیم چه برسد به موبایلمان !
قابلیتمون کجا بود مادر !

عزیز دلمی
شما خیلی هم مهمی

بانو دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 http://atiehbanoo.blogfa.com

منم با دیلینگ مسیج نمی پرم..
چون همش تبلیغات...
کی برای من اس ام اس میزنه؟؟

همسر گرامی؟!!!

پسرک دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:34

منم یه مدتی میشه با ایرانسل کات کردم
فکر میکردم رابطمون چیزی بیشتر از یه رابطه کاری باشه

محمد چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:16

خانوم هنرمند خیلیها هستن که با گوشیشون کار خاصی ندارن نه کسی روداره بهش اس بده نه واسه کسی اس بزنه نه یه مخاطب خاص.نه همسری تازه اگه همسرم داشته باشه همین که شب به شب همدیگه رو ببینن کفایت میکنه .دیگه همین میشه که اگه گوشیت خودشو هم بکشه سراغش نمیری

همین عادت کردن
همین ناامید شدن
به نبودن
درد دارد محمد آقا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد