پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

کودک این خانه ام. . .


نه در پرپفایل وایبر بابا هستم

نه کاور وی چت مامان

نه در پست های بابا

نه در عکس های پیج مامان

نه در استاتوس های فیس بوک بابا 

نه روی صفحه مامان 

کودک این خانه ام من، شیرین و مظلوم و ریز نقش

یاد گرفته ام که مزاحم بابا نشوم

وقتی خسته و کوفته از سرکار می آید و سرش تو چت گوشی اش است

یاد گرفته ام که مزاحم مادرم نشوم وقتی متاهل پرپفایلش را هیدن میکند


کودک این خانه ام من

شیرین 

اما تنها

میراث یک پیوند مامنحوس

نظرات 7 + ارسال نظر
مجید جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:32

متاسفانه.

:/

ستاره کویر جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 http://hadiseashna.blogsky.com

«همه از خدائیم، به سوی خدا میرویم»
کلّ هستی از خداست. آنچه در دنیای توهّمتان می بینید، از ذات احدیّت نشأت گرفته است. آیا چیزی جز خدا و جز از خدا می بینید؟ خدا آنچه هست، آنچه نیست، آنچه خواهد بود و آنچه بوده است، می باشد. خدا تنها حقیقت، تنها زندۀ واقعی، تنها حیات جاودان و تنها شعور حاکم بر هستی است.
جز خدا نیست. هر چه هست، خداست. جز خدا نبینید، جز خدا نپندارید و جز خدا حامی ای نجوئید که او ذات یگانۀ هستی است. تنها حقیقت ماندگار و تنها پدیدۀ جاودان. جز او هر چه هست، همه از اوست. با اوست. در اوست و تنها اوست که هست و غیر او هر چه هست، زندگانی از او می یابد که او وحدت بی منتهاست. (از وبلاگ حدیث آشنا)

رها جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 http://rahaomidvar.blogfa.com

اوممم... داستان آشنای خیلی از زندگی های امروزی ...

داستان تلخیه

دایان شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:35

چقدر تلخ بود پروانه!حالم بد شد.بعضی چه بی لیاقت هستند.

سین بانو شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 http://sinbanooo.blogfa.com

واقعا جای تاسف داره.این بچه ها قراره در آینده چی بشن و چه جور زندگی کنند!
پروانه جون از خواننده های خاموش قدیمتم

پایدار باشی بانو

یاسمین شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:52

افسوس...

:/

مهری دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:23

اخ الهی .......دلم واسه جوجه سوخت .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد