پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

وقتی بالاخره حوصله عکس گرفتنم میاد


+

و 

+

نظرات 6 + ارسال نظر
مجید پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:59

هر کدوم قشنگ تر از اون یکی.

مرسییییییییییییییییی

رها پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:20 http://rahaomidvar.blogfa.com

تو که باز دل مارو بردی که !

بانو سرن پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:53 http://banooseren.blogfa.com/

یه عالمه لایک داشت جفتشون.

مرسیییییی عزیممم

پسرک پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:17

آقا اینا از بس خوشگلن من دلم میخواد برای خودم مانتو بخرم
بدم برام اینجوریش کنید

اون دونه های برف که محشر بودن


مرسیییی

زهرا یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:51

خسته نباشی خانووووم
کارهاتون زیباست

ممنونم

مهری دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:23

من عاشق این طرحاتون شدم مخصوصا اون پروانه با نقطه های رنگارنگ .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد