پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

غار آشنا سراغ ندارین؟


به یه جایی از زمستون رسیدم که کاملا حس خرسایی که سه ماه سرما رو تنهایی تو غار  میخوابن برام قابل درک و ملموسه....

نظرات 9 + ارسال نظر
پسرک شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:52

هممون تنهاییم
تنهایی بهترین دوستمونه
و چه غاری بهتر از این استخوانی قفس
همینکه روحمون رو توی خودش اسیر کرده
اتاق من هم کمتر از غار نیست
فقط خفاش نداره
وگرنه خودم که همون خاله خرسم
که دوستی هاش هم طعم دشمنی با خود میده

خیلی شاعرانه شد

خواهر من این روزا با ایران رادیاتور کی میره توی غار
با این حال اگر خواستین برین تو غار
بروید بشین عمو یادگار ....

واقعا هم شاعرانه شد ها
:)

علی شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:58

امروزا کی با ایران رادیاتور میره تو غار:

negar شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:21

peida kardi manam khabar kon
ta maghze ostokhonam yakh zade

عزیزم
واقعا زمستون سردیه

بولوت شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:31

این روزا با ایران رادیاتور کی میره تو غار؟!


ما ک ایران رادیاتور نداریم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دریا یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:58

غارم آرزوست پروانه!

عجب دنیایی شده . . .

نانازی بانو یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:28 http://nabat.blogfa.com

با هم بریم غار؟!! منم غار می خوام!!!
منم دوستت دارم عزیزم


بالیق یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:41 http://www.zendegiyebaliq.blogfa.com

یه جوری سرده انگار که قرار نیست گرم بشه!

دقیقا

پریسا یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:46

آخه چرا انقدر از زمستون بد میگین؟؟خوبه هی بریم بیرون عرق کنیم برگردیم خونه؟

چون سرمت تا مغر استخونمون رسیدههههه

میترا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:49

منم بیام قول میدم دختر خوبی باشم


بزار گیر بیاریمش
تو هم بیا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد