پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

به رنگ افق


اگر جزو اهل هنر هستید و گه گداری خریدن ادوات رنگ و نقاشی سرگرمی تان است افق را از دست ندهید

یک فروشگاه بسیار وسیع با بینهایت تنوع و گوناگونی

کعهنو شهروند باشد با این تفاوت که همه غرفه ها و قفسه ها ابزارآلات هنری می فروشند

دیروز که لای قفسه ها می چرخیدم فهمیدم که حاضرم کل ماه را کار کنم تا همه حقوقش را اینجا خرج کنم

آدرسش هم میدان انقلاب است، روبروی سینما بهمن، طبقه زیرین

نظرات 9 + ارسال نظر
خواننده خاموش 4 ساله جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:10

حتی منم که هنری نیستم هم میمیرم برای اونجا.برای راه رفتن بین قفسه هاش.دو سه هفته یه بار حتما میرم با اینکه خریدی ندارم:)از مزیت های بودن دانشکاه تو انقلاب همیناس

اره دقیقااااا
من ک عاشقشم

نوا جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:59

چقدر به این فضا احتیاج دارم مرسی که گفتی حتما میرم.بعد قیمتها چجوریه فضاییه یا نه زمینی شده؟

مناسبه
البته هیچ وقت ابزار نقاشی و هنر ارزون نیوده
اینجا قیمت هاش گرون نیست کلا
به قیمته

آزاده شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:26

پروانه میخوام برم سراغ مینیاتور... خیلی دوست دارم برگردم به روزاییکه با دست خالی خلق میکردم و لذت میبردم... جایی رو سراغ داری؟ البته خواهر خودم استاده ها اما متاسفانه مثل خواهرای تو نیست!

عزیزم حتما این کارو بکن
نه متاسفانه کسیو نمی شناسم

ساناز شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:11

منم انتشارات یساولی رو برای مرکب ها و قلم ها و کاغذهاش دوست دارم

اونجا رو به خاطر کارتاش دوست دارممممم

مخمور شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 http://masti0mastoori.blogfa.com

می خواستم دعوتت کنم به یک نمایشگاه نقاشی خیلی خوب . اگر دوست داشته باشی . از اساتید من است .

حتما عزیزم
اگه وقت بشه می ام

مخمور شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:13 http://masti0mastoori.blogfa.com

نمایشگاه آثار شهباز سلمانی
خیابان ولیعصر - بالاتر از اسفندیار- خیایان عاطفی پلاک 130 واحد 1
تا 29 دی ساعت 4 تا 7 بعد از ظهر
فکر کنم خودم هم تو این هفته برم

مخمور شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:16 http://masti0mastoori.blogfa.com

گالری دی هست . پوستر نمایشگاه رو سایت گالری هست
تا 27 نمایشگاه . من اشتباه نوشتم 29

چه جالب
گالری دی دقیقا دو تا کوچه با محل کار من فاصله داره
:)))

مخمور شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:01 http://masti0mastoori.blogfa.com

من فکر کنم چهارشنبه بیام دوست داشتی و وقت داشتی یک سر بیا

بشه میام عزیزم

آذىن یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 http://WWW.MOSTANADHA.COM

من و همسرم توی لوازم تحریر افق ٢قفسه DVDمربوط به سى دى هاى آموزشى هنر و مستندهاى هنر دارىم که شاىد دىده باشى, و طبقه ششم همین ساختمان افق هم یک دفتر کار داریم که باهم در همىن زمىنه فعالىت مى کنىم.
اگر دوست داشتى ىک سرى به ساىت ما WWW.MOSTANADHA.COM بزن و زمىنه فعالىت ما رو ببىن
اگر ماىل بودى خىلى خوشحال مىشىم در مورد فعالىت ما هم توى وبلاگت چىزى بنوىسى و هم ساىت مارو معرفى کنى و هم نشانى قفسه هنرى ما رو توى فروشگاه افق و چند فروشگاه دىگه مثل کتابفروشى افق جنب سىنما سپىده خ انقلاب,شهر کتاب پاساژ سپپىد تهرانپارس و فروشگاه کتابخانه ملى
در عوض ما هم مىتونىم چندتا از محصولاتمون رو ( البته اگر دوست داشتى) به عنوان تشکر هدىه بدىم.

ممنون آذین جون
من کامنتتونو ثبت میکنم اما خوب کلا تو کار تبلیغ و . . نیستم
این پست رو هم صرفا برای اینکه اونجا رو خیلی دوست دارم نوشتم
موفق و پیروز باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد