پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

پنج کشته و چند زخمی


و ده نمکی همچنان حادثه ساز است . . .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
marjan پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:35 http://baronbano.blogfa.com

سلام
ممنون از پاسخگویی
اگر قسمت شد مزاحم میشم .

مجید پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:40

این آقا واقعا ارزش یه پست سوزندو نداشت. محض اطلاعتون میگم، فیلمهای ایشون چند ساله که همیشه نوبت اکران در عید نوروز رو به دست میارن، درحالی که خیلی از کارگردانها میخوان فیلمشون در عید اکران بشه اما موفق نمیشن، مثلا تهران 1500 دو سال پخش نشد تا نوبت اکران عید بهش برسه. فیلمهای ایشون هم همیشه به موقع برای چشنواره فجر آماده میشه، و اونجا هم اجازه پخش میگیره.

من این پستو به خاطر اون فاجعه گذاشتم
نه به خاطر جذابیت اون کارگردان معلوم الحال
استفاده از بمب و مین واقعی تو لوکیشن
کشته شدن چند نفر
و هیچی ک هیچی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد