پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

ترور در سوپر مارکت


با بچه های گرافیست شرکت شرط بستنی  گذاشتیم و من باختم

صبح که رفته ام از سوپری بغل شرکت بستنی بگیرم، آقای فروشنده با کلی حرارت مشغول تماشای تلویزون است و با اشتیاق می پرسد فلانی را که می شناسی

میگویم نــــــــــــــــــه!

ناامید نمیشود و ادامه می دهد که آوای باران دیگه

مثل بز نگاهش میکنم، سریـــــــــــاله؟

کم مانده بود بستنی ها را پس بگیرد،یک طوری که انگار از پشت تیر خورده باشد


D:



پ.ن:

گویا چند تا از بازیگرهای سریال مربوطه مهمان برنامه ای بودند که سوپری محترم داشت تماشا می کرد

نظرات 1 + ارسال نظر
آلبالو پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:05

همون که خودت گفتی:معجون مورد نیاز برای شهروند مورد نیاز
پروانه تو مورد نیاز نیستی نه؟
عزیییییزم

نع
من یک پروانه ام که با این فرمول کاملا زاید است

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد