پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

فاصله


هر روز فاصله ی سریال هایی که تلویزون پخش میکند با سلیقه مردم بیشتر میشود، سریال های جدید که همگی کعنهو معجون مورد نیاز برای شهروند مورد نیاز است

شاهگوش و شوخی کردم باید وارد شبکه پخش خانگی بشوند . . .

آن وقت سریال هایی پخش میشود که دیدن یک قسمتش صبر ایوب می خواهد . . .

 یادتونه اون قدیما از روی کارای همین آدما ژانر می ساختن واسه مکاملات روزانه؟

فاصله ای که گویای خیلی چیزهاست . . . 

نظرات 7 + ارسال نظر
نوشا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:34

قسمت بدش وقتیه که سریال خارجی میبینی اون وقت دیگه هم معتاد میشی هم نمی تونی سریال ایرانی ببینی زیاد

** راستی desperate housewives رو دیدی ؟

نه والا

ویدا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:31

خوش به حال خودم که اصلا سریال نمی بینم نه ایرانی نه خارجی، خدا رو هم صدهزاربار شکر می کنم که تلویزیون دیگه سریال های بی مزه مهران مدیری رو نشون نمیده

به کسی که با خیلی از سریال های مهران مدیری خندیده اینو نگید

م چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:06

خوب ازانجا که نون و تفریح من از همینجا در میاد (همین کیس و مانیتور و کیبورد !) دیگه غمی ندارم

چ کم هزینه

مجید چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:16

من یه چند سالی هست که دیگه تلویزیونو کامل گذاشتم کنار. بعضی وقتا واقعا به شعور آدم توهین میکنن. ترجیح میدم همون فیلمای زبان اصلی رو نگاه کنم.

منم

نوشا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:28 http://mannosha.persianblog.ir

من سریالشو تا سیزن 6 دارم می خوای بفرستم برات ببینی ؟
- توضیح اینکه برای تعارف نگفتم بسیار جدی پیشنهاد دادم

مرسی عزیز دلم
از ایدا میگیرم

این وحشی عاشق چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:52 http://zanevahshi.blogfa.com

کلا تو ایران نمی خوان مردم رو بد عادت کنن. خدایی نکرده سریال خوب مجانی ببینن بد عادت می شن ملت.....

دقیقا

8سالگی شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:48

خوشحال و راضیم از اینکه با تولد جوجه ام این روزا اصلا سمت تی وی نمیتونم برم

خدا حفظش کنه
جونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد