پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

معلم ادبیات


دیروز معلم ادبیان دبستان راهنمایی مونو تو اتوبوس دیدم

خانم اکبری

من سراغ معلما رو میگرفتم و اون سراغ همکلاسی هامو

من هی میگفتم اره اونم ازدواج کرده ...

اونم هی مگفت اره اون بنده خدا هم فوت کرد  ...


نظرات 7 + ارسال نظر
دایان سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:25

مجید سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:57

چه بد.

نوشا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:14 http://mannosha.persianblog.ir

من اگه معلم هامو بشناسم فامیلشونو یادم نمیاد ... دوستامو که نگو ... انقدر دوست صمیمی نداشتم که بخوام زیا کسی رو یادم بیاد ... هر از گاهی یکیشون سر و کله اش تویفیس بوک پیدا میشه و آمارمو میگیره و میره ...

از نگاه من دوستا ارزشمند ترین دارایی هر کسی هستن
حالا هر وقتی که باهات دوست شده باشن
و من همه سعیمو کردم که همیشه نگهشون دارم
اسما و فامیلا رم از بررررررم
:)))))

نوشا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:33

الان مشکل همین جاست دیگه .... من روابط خوبی دارم دوستای زیادی دارم ولی هیچکدومشون اونی نیستن که باهاش درد و دل میکنی (به جز یکی دو تا ) .... کلاً لایه درونی من خیلی دیر شکسته میشه علاوه بر این دوستی که کاراش با من یکی باشه کم بوده ... توی دوران مدرسه که من با ولع کتاب می خوندم و بزرگترین سرگرمیم بود دوستام دنبال دوست پسر پیدا کردن بودن خوب نقطه مشترک زیاد نداشتیم
به خاطر همین من به دوستی های شماها حسودی میکنم زیاد من برای دوستام نقش لاله رو توی دوستای شما بازی میکنم .... سر و تهشونو میزنی خونه منن و من در حال گوش دادنم
بگذریم

عزیزم
من عاشق نقشتم ها
ب نظرم همون یکی دونفر برای درد دل کافیه
حرف دلو ک نباید برای همه بگی گلم

پرنیان سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:03 http://parn.blogfa.com

ما تو راهنمایی یه خانم اکبری داشتیم ، سوژه ما بود.
پناه بر خدا ، این خانم اکبری شما معلم چی بود؟ تاریخ جغرافیا اجتماعی که نبود احیانا" ؟

پرنیان سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:09 http://parn.blogfa.com

آها ادبیات ، انقدر خستم که آلبالو گیلاس میچینم! الان دیدم ادبیاتو ، اون خانم اکبری رو دیدم جو گیر شدم یهو ، شرمنده.

عزیزم!!!!
دقت نمیکنی ها

سایه خاموش جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:06 http://peymanmand.blogfa.com

یه روز یه عزیزی میگفت: دوستی رو از زنبور یاد نگرفتم که وقتی از گل جدا میشه میره سراغ یه گل دیگه، دوستی رو از ماهی یاد گرفتم که وقتی از آب جدا میشه میمیره،
چند ساعتی رفتم توی فکره دوستی،زنبور،ماهی،....
ما دوستی رو از کی یاد گرفتیم؟ از آدمهایی که این روزها از گلی جدا نشده میرن سراغ گل دیگه؟
یا از آدمهای ماهی نما؟؟؟ دلمون و دریا می کنیم واسه دوستایی که فکر می کنیم برامون می میرند
غافل از اینکه این روزها همه درسهای بازیگری رو از بهرند و باز یه کلاه بزرگتر از قبلی ها میره روی سرمون. و سرمون رو از سنگینی این همه کلاه نمی تونیم بلند کنیم. و هر کسی ما رو میبینه دلش میسوزه که توی اینهمه گرگ چه آدم سر به زیری!!!اماااااااااااااااااااااااااااا
واقعا ایول داره!!! بابا سرتو بگیر بالا ببین دوروبرت چی میگذره....
ما که اصلا نفهمیدیم این دوستی که میگن چیه!؟! از کجا میشه خرید! اصلا گیر میاد؟
بعضیا میگن کمیاب شده، حتی توی ناصر خسرو هم نمیشه پیداش کرد!!!
ولی من پیداش میکنم، یعنی کردم و به همه ثابت میکنم که دوستی هنوز هست، من احساسش می کنم و کردم
احساس، زبان روحه و روح که اشتباه نمیکنه، می کنه؟؟؟؟

به دوستایییییییییی به مثه شما افتخار میکنم که هیچ کدومتون مثه یعضی از دوستا(شاید نشه بهشون گفت دوست ) نیستید

دوستی هنوز هست
اما من هیچ وقت این نگاه زنبور یا ماهی رو نداشتم
قرار نیست بی آب بمیریم
اصلا تو مفهوم دوستی این مردن بی معنیه
یکم باید گذشت داشت
همه جا
حتا برای دوستی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد