پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

همه همکلاسیام . . .


بعد از عروج گوگل ریدر ما هم لینکستان نداشتیم، به خیالمان که یک آپشن جایگزین مشابهی جایش ارایه میشود و منتظر بودیم باز هم آپ ها بلد شود بیاید بالا و قطار صد و هفتاد هشتاد واگنه ی لینکستان به حرکتش ادامه دهد

خیلی گذشت و هیچ خبری نشد

تا بالاخره امروز صبح آمدم دانه دانه لینک ها را از اولد ریدر که نه در سرعت انتقال و نه کاربری به گرد پای ریدر میرسد وارد کرده ام تو لیست پیوند ها . . .

مثل خانه ای که سال ها از گردگیریش گذشته رفتم و لیست بلاگ های موجود را چک کردم تا ببینم کدام ها را وارد کنم که کلی وبلاگ متروکه و خاک گرفته پیدا کردم.آنهایی که وقتی تازه شروع کردم به نوشتن ،یعنی دست کم هفت ،هشت سال پیش همراهم بودند و مثل همکلاسی های یک دوره بودیم

دانه دانه پیدایشان میکنم

بسته

رفته خارج

قسم خورده دیگر ننویسد

مسدود می باشد

فیلتر شده

صفحه ای با این ادرس پیدا نشد

دود شده رفته هوا

...

توکای مقدس مهاجرت که کرد هی کمتر نوشت

موسیو گلابی در فیس بوک هم نمی نویسد

آنی دالتون رفته فیس بوک

صحرا قسم خورده ننویسد

دستفروش دلش تنگ است

مهندس خسته طلاق گرفته و بعد بی خبرم

شیخ صنعان دیگر نمی نویسد

بی پدر خودشیفته ازدواج کرد

عاقد رفته فیس بوک

زن بیقرار  زنانگی هاش هایش را سالی یک بار می نویسد

دخر حاجی نیست

مارکوپولو

مادررجب و درد رجب

طلبه

شوفر و مینیمال هاش

اون پست های داغ نقطه

شبگیر 

و یه چند تایی که حتا اسمشونم یادم رفته 

احساس مردود شدن کردم

اینا کسایی بودن که من باهاشون نوشتم

حالا همهه شون خاطره شدن 

نظرات 26 + ارسال نظر
sisteric سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 http://sisteric.com

اگه از بین این سیاهه مهندس خسته‌ات رو بهت برگردونم چی نصیبم می‌شه؟ :دی

http://khers69.wordpress.com/

مرسییییی
بهم گفته بودن اونه
اما می دونی . . . دیگه اون دم نیست
انگار یکی دیگه شده
مرسی که برام نوشتی عزیزممممم

mahtab سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 http://noghtehkhat.blogfa.com

پروانه جون این وبلاگستان امکاناتش خوبه ها

خیلی هم انعطاف دارن هر چی اشکالاتشونو میگی برطرف میکنن

اگه خواستی تو وب من ببینش لینکدونیمو

سرعت انتقالشم خوبه

مرسی مهتاب جون
باید باهاش کار کنم کم کم

mahtab سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:22

ینی من الان میتونم امروزو تو رکوردای گینس ثبت کنم که بعد از حدود سه سال وب نویسی و دو بار جابجایی بالاخره لینک شدم تو وبلاگ تو!!!



اصن ی وزی

... سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:35

مهندس خسته مدتهاست به اسم خرس می نویسه و خیلی هم پربازدیده

مچکرم

گلدونه (تند و خند) سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:14

وبلاگستان خوبه. به قول دوستان اشکالات رو هم دائم برطرف میکنن کار کردن باهاش و کد گرفتنش هم خیلی از گوگل ریدر راحت تره که بیست جا باید می چرخیدی تا کد بده یعنی اینقدر ساده بود باورم نمیشد که در عرض دو سه ثانیه کد بگیرم!

خو به منم بگو
این چند ثانیه رو
از کجا برم؟

نیلوفر سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:43 http://wlootoos.blogfa.com/

ای واااااااای که من همه اینارو از وبلاگ تو شناختم
از طریق وبلاگ تو باهاشون آشنا شدم
یادش بخیر یادش واقعا بخیر چقدر از مادر شوهر تو بدم می اومد که نمیخواست جای مادر نداشته اتو برات پر کنه ... چه خاطراتی که برام زنده نشد... چقدر اون اوایل غلط املایی هاتو با حرص می گرفتم بعدش که دیدم نمیشه ول کردم
وای پری چه روزایی بودن هنوز اینقدر تنها نشده بودم
پررو نشی ها اما اصلا از دریچه وبلاگ تو من با دنیای وبلگستان آشنا شدم دختر تو اصلا خوشت میاد چشای ادمو تر کنی نه؟؟؟؟

قربونت برم اینا که دیگه خاطره بازی بود
واسه اینا هم اشکی شد چشای قشنگت؟

گلدونه (تند و خند) سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:20

برات میسازم فقط لینک خودم رو هم به لینکات اضافه میکنم


خو چرا لینکتو نزاشتی حالا؟

گلدونه سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:28

ایمیلت رو چک کن
همونی که من ازت دارم
پسورد رو وبلاگستان برات فرستاده
نام کاربریت هست
parvanehen
یوزر رو بزن پسوردت رو هم بزن
وارد که شدی برو تو فیدلاگ
آدرس وبلاگهات رو دونه دونه وارد کن و ثبت کن
می تونی کپی پیست کنی
بعد هم پائینش زده کلیک کنید کد رو دریافت کنید

مرسییییییی عزیز دلم

mahtab سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:51

ننه من که قبلا برات گذاشته بودم
http://weblogstan.ir/weblog-services/blogrolling

باد داده راهشو
واقعا ساده س

قربونت برم مادر
حواس نمونده واسه من که
مرسی

پسرک سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:50

یادش به خیر
ما هم روزگاری داشتیم .....

یادش به خیر

pary kateb سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:54

parry jan
linke roya avaz shode
boro az tuye linkhaye man
avazesh kon
be esme
ris

فیلتره که مادر

حسابدار خسته چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:02

رفیق جانم سلام . خوبی ؟
من هم وبلاگ خونی رو با بعضی از اینا که گفتی شروع کردم و حالا دیگه نیستن ، اما تو هستی و ما هنوز شما رو می خونیم . این معنیش مردود شدن نیست ، معنیش قبول شدن هم نیست . مفهومش اینه که ماها هنوز با هم رفیقیم .همین .
همیشه سالم باشی و شاد
یا علی

مرسی عزیزم
برای من وقتی می بینم که این همه کسایی که بودن رفتن مثه رفوزه شدن می مونه
انگار جا موندی
همه رفتن

سارا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08

سلام.خوبی؟ میشه آدرس فیس بوک آنی دالتون رو بزاری؟ مرسی.

سرچش کن عزیزم
منم دسترسی ندارم
با اسم خودش
فارسی هم هست

بابک چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:50

سلام
سالها پیش
همه اینها میخوندم
ولی نیســـــــــــتن دیگه
تو موندی و گیلاسی

بله
اسم شما هم سال هاست که تو کامنت گذارای من هست

عروس خانوم چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:52 http://arooskhanooom.blogfa.com/

خانومی بجای گوگل ریدر وبلاگستان اومده.برو سایت وبلاگستانو عضو شو بعد قسمت فیدبلاگ وبلاگایی که دوست داری رو وارد کن.فقط مشکلش اینه نباید خیلی تعداد لینکات بالا بره چون عملکردش میاد پایین

دارممممم

سحر م. چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:24 http://saharmehrabi.blogsky.vom

غارنشین هم ماههاست نمی نویسه.

اااوهوم

سحر م. چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:30 http://saharmehrabi.blogsky.vom

راستی عاقد هم فیسبوک نرفته، سایت داره حالا.
www.aghed.com

خودش گفته بود

مادر دوقلوهای ناهمسن پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 http://fatemehsara.blogfa.com

سلام
بی انصاف لااقل حین گردگیری سری به ما هم می زدی

سلاممممممممممممممممممم
وای خدا
اصلا فکر نمیکردم هنوز باشی
عزیزم خیلی خوشحال شدم از بودنت
مرسسییییییییییییییییییییییی

گلدونه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:47

اینجا که هنوز پیوندهات به سیستم ذغال سنگیه :)))
پسوردت رو نگرفتی ؟
می خوای پسورد وبلاگستانت رو بهم بده برات درست کنم. به شرافتم قسم لینک خودمو نمیزارم. فقط یه شوخی بود

به خدا می خواستم بزارمممم
لینکتو نمی زاری که

Fahimeh پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:19

https://www.facebook.com/ani.dalton.94?fref=ts
inam facebooke Ani dalton, rasti parvaneh man ie bar facebook adet kardam, mishe accept koni?

مرسی که لینک دادی عزیزم
حتما

آلما پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 http://almaa.blogsky.com

افراد قیدیم میرن تا جا رو برای افراد جدید باز کنن
این قانون طبیعته

بله
قانونه

وحیده پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:38

اوووه آنی دالتون فیس بوکه؟؟؟ خیلی بی خبر بودم ازش! از مارکوپولو دم نکشیده وگورل فهیم سراغش رو می گرفتم ... شایعه شده بود عروس شده که دیگه نمی نویسه این دختر ترشیده ی دوست داشتنی ما ..

هست
همون شکلی که بود

سعیده( مامان آرین) شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:18

منم خیلی از این وبلاگا که گفتی رو می خوندم.آنی، گلابی، مهندس خسته.
مهندس خسته رو با همین نام خرس هم زدم فیلتر بود. خیلی از سبکش خوشم می اومد.
واقعا چه قدر زمان گذشته. از اون زمانی که دنبال خریدای زندگیت بودی من می خوندمت.......

اسمتو یادمه
گاهی برام می نوشتی

سمفونی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24

پروانه جون فکر کنم دختر حاجی تو توئیتر می نویسه. من اکانتش رو ندارم اما همسرم گفت اونجا می نویسه

اره
من تویتر اکانت هم ندارم

آنی دالتون شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:20

یعنی اگه برگردم باز هم خواننده هام دور هم جمع می شن؟!

حتما
حتما
حتما
من ک اولیشونم
آدرست موجود نبود دختر
والا تو لینکام میزاشتم حتما
اگه بدونی چند نفر سراغتو ازم گرفتن
خیلی ها
خیلی

مریم چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:14

سلام
ی چی بپرسم؟؟
اینجا چ خبره؟؟؟
ینی ی گروه وبلاگ نویسا با هم دوستین؟؟و حالا خیلیاشون نیستن؟؟ جالب بود

این پست برای خیلی قبله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد