پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

یه روز


اصلا از صبح نمیخواستم از خواب بیدار شم

بعدش نمی خواستم از خونه در بیام

بعدش دلم نمی خواست برم سر کار

بعدش ک اومدم سرکار دلم نمی خواست کار کنم

 دلم میخواد ول بچرخم تو نت و پست هوا کنم اما پستم هم نمیاد

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 http://kahbasi.blogfa.com/

منم همینطوریم
دلم میخواد خونه باشم بخوابم تلویزیون ببینم همه این سریال ترکی ها رو ببینم بعد ساعت 11 بیام سر کار خیلی هم کار نکنم فقط نظارت کنم و دستور بدم و حتی به مدیر عامل محترم هم بگم چیکار کنه و بدون حضور 2 ساعته من تو شرکت اصلا کارا پیش نره و هروقت دلم خواست برم خونه یکی هم باشه کارای خونه رو واسم بکنه که من استراحت کنم و شام و نهار و صبحانه رو بیاره تو تختم که بخورم ... موهامم شونه کنه ههههیییییییی
خواسته زیادی نیست که

اصلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا زیاد نیست عزیزم

س چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:17

خوب مثل دیروز من برو نذار بقیه همکارهات به کارهاشون برسن:D

زهره خاموش چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:19

خوبه پستتم نمیآدو تا حالا 3تا حواله کردی والا

میریم که داشته باشیم چهارمیووووووووووووووووو

مجید چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:19

اینجا آسمان ابریست، آنجا را نمی دانم
اینجا شده پاییز، آنجا را نمی دانم
اینجا دلی تنگ است، آنجا را نمی دانم . . .

ایضا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد