پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

یک گزارش مبسوط . . .


آقای خدا

خواستم یادتان بیاورم . . .

آن گونه های نم دار را!

و ان ریمل هایی که همه جا را سیاه کرده بود

خواستم آخرین اخبار از بالشت خیسی سرخابی را به اطلاعتان برسانم

آقای خدا

خواستم گزارش اخرین شوره های گوشه ی چشم و آخرین گونه های سوخته را به اطلاعتان برسانم

این روزهای بیخودی که می خواهد یک بهار دیگر را شروع کند بدجوری دل من را ترسانده، بدجوری لرزیده ام از سال جدیدی که تنهایی حوصله ی هفت سین چیدنش را هم ندارم

آقای خدا

اینجا کسی از کاروان قطار شما جا مانده

گه گداری می آیید و از پشت پنجره سرک می کشید

خواستم بگویم که پس فردا گله گزاری نکنید که چرا نگفتی

نظرات 25 + ارسال نظر
valentine پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 http://snurl.com/28kqdqm

امـــروز روز سپاس گــذاری از خــداوند است

زیرا که عشق را آفریــد تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجـــود به او بگــوییم

عشـــق مــن روزت مبـــــــــــــــــــــــارک

_______________________________________________

به سایت ما تشریف بیارید و اگر دوست داشتید با نام کارت پستال و عکس لینک کنید
.
امار بازدید فتوکده بالاس لینک کنید تا در جستجوی گوگل رتبه بگیرید . . .
.
با عکس و کارت پستال و اس ام اس ولنتاین بروز هستیم

نت سل پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:20 http://zar-nevesht.blogfa.com/

آقای خدا حواسش هست. فقط نمیدونم چرا هی دوست داره ما بهش اصرار کنیم

دقیقا
هی هی هی

مهسا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:13

سلام ، خیلی قشنگ می نویسی خیلی
خیلی دلنشین می نویسی خیلی
خیلی بااحساس می نویسی خیلی
خیلی هنرمندانه می نویسی خیلی
خیلی خاص می نویسی خیلی
نوشته هات و دوست دارم

خیلی لطف داری عزیزم،خیلی

ابان پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:16 http://abanam.blogfa.com/

سلام
خدا حواسش به بنده هاش هست ..
حتی تو روز هایی که ما سرشار از غم هستیم ..
حتما روزهایی خوبی در راه هست ..
روزهایت شاد بانو ..

سلامت باشی همیشه آبان عزیز

سنگ صبر پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:07 http://sangesabr.blogsky.com

سلام دوست نادیده.
تنهایی خیلی سخته.شاید تا مثل تو تنها نباشم دردت را نفهمم. اما من به تو افتخار می کنم که تحمل تنهایی را به تحمل ذلت ترجیح می دی. و مطمئنم خیلی ها آرزو می کنن کاش مثل تو بودن.

مرسی عزیزم
منم از شرایطم راضیم
اما همه گاهی دلگیرن
گاهی دلتنگ

پسرک پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:38

سلام
انشاالله امسال دو نفری سفره هفتسین میچینید
عکسشم میزارید
ما همه کیف میکنیم

نه والا
این هم چیزی نیست که شادم کنه

م پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:34

واقعا موندم نکنه این اولین کامنت دهن کجی کننده را خود حضرت خدا فرستاده نباشه؟؟؟؟؟؟؟
میدونی نازنینم : جانموندی سالها از بقیه جلوتری باسه همین تنهایی

فقط جای همین ایشون خالی بوده دیگه

پرنیان پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:41

دقیقا زیر همین پست یه مشنگ باید بیاد تجهیزات ولنتاینی تعارف بزنه....

می بینی تو رو خدا؟!!!!

الناز پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:23

قربونت برم پروانه جون با اون دل مهربونت. ایشالاه خدا به قد دلت بهت محبتش را ارزانی کنه. هزار تا بوس برا دوست ندیده ام

مرسیییییییییییییییییییی

سعیده پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:42

اینا حرف دل منم هست که تو موفعیت توام تنها نیستی

بیا بغلم دوستم

مینا جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:16

عزززییییزممممم


روزهای خوب میان

آمین

مخمور جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 http://masti0mastoori.blogfa.com

الها صفت سمیع را به تو داده اند و لاغیر
دانم که شنوای همه اسرار نهانی
دانم که می شنوی و می خوانی این گزارش مبسوط را
الهی که بحق آبروی جان جانم به درگاهت کاری کن کارستان در حق این پروانه عزیز

یعنی من عاشقتم با این مهربونی از ته دلت ها دختر

نانازی بانو جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:15 http://nabat.blogfa.com

خیلی جالب بود. آقای خدا!! قطارش با تاخیر میاد. منتظر بمون. بلیط داریم هممون

چرا تاخیر؟
چقدر تاخیر

نسرین جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:27

دوست من ، چرا برای تعطیلات با یکی از این تورهای ایرانگردی همراه نمی شی تا هم دوستای جدید پیدا کنی و هم تنها تو خونه نباشی؟

دلیل اصلیش اینه که تجربه بهم ثابت کرده تنهایی سفر رفتن خوش نمیگذره که هیچ
گاهی حتا عذاب اوره
ممنون از پیشنهادت

نوشا شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 http://mannosha.persianblog.ir

پروانه جان دل آدم آشوب میشه که اینجوری می نویسی ...

من یه وقت هایی فکر میکنم خدا گوشاشو جا میذاره و چشماش رو هم می بنده و نمی بینیه و نمی شنوه و خیلی از دستش حرص می خورم ....

آقای حدا ما یه پروانه داریم اینجا باید کمکش کنی پرواز کنه می فهمی بایدِ باید

عزیز دلم همه ادما گاهی دلشون میگیره
این که شرایط من یکم متفاوته دلیل نمیشه اتفاق های خوب تند تند برام بیفتهخ
من فقط یکن غصه دارم
یکم
همین
مرسی دوستم برای حس خوبت

غریبه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:01

پس توام فکر میکنی خدا مرده!

نعععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع

بالیق شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:59

من انگار منتظر خوندن چنین چیزی باشم و هق و هق بزنم زیر گریه...
کاش این روزها برای تو و برای من تمام شوند...

عزیز دلم . . . .
دلم گرفت برای اشکات عزیزم

مهری شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:05

آقای خدا
یه فرشته ای هست که خیلی مهربونه خیلی هنرمندهخیلی خاله خوبیه
لطفا سال آینده هرچی که دلش خواست اگه به صلاحش بود بده.

قربونت برم الهی

غریبه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:39

خودت نوشتی آقای خدا...
مگه نه؟؟

خودت گفتی
مگه نه؟

وینا شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:55

عزیزم پلاله فکر میکنم به یک روانپزشک مراجعه کنی بد نباشه همه ما بعضی وقتها افسرده میشیم.

نه اون حس و نه اون مطلب منو افسرده نکرده بود
اما خوندن کامنت شما چرا
اصلا پشیمون شدم گ چرا نوشتم!

وینا شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:19

نمی خواستم که ناراحتت کنم عزیزم فقط خواستم کمکی کرده باشم

من برای کمک گرفتن نمی نویسم!

سین بانو شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:29 http://sinbanooo.blogfa.com

چرا آقای خدا ؟؟؟ از کجا معلوم که آقاهه؟
ایشالا هر چه زودتر دل مهربونت آروم آروم بشه عزیزم.

همیشه تصورم بوده

مهدیه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:08 http://heava.persianblog.ir

تنهایی سخته. خیلی هم سخته. حق داری از الان بترسی برای تنهایی هفت سین چیدن و گذروندن اون لحظات.
اما خدا قطعا از درددل بنده هاش ناراحت نمیشه. حتی اگه گله و شکایت باشه :)

ممنونم آقای خدا
ک ناراحت نمیشی

شبنم دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 http://unknowncr.blogfa.com

اول صبحی حالمو کلی عوض کردی.خیلی وقته خاموشم.اما الان با این پستت دلم خواست روشن شم.به آقای خدا سفارش ما رو هم بکن

چشم عزیزم
سفارشی سفارشتو میکنم

مریم گلی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:37

دوست دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد