پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

گلایه

اولا که سال نو مبارک 

دوما که یه گلایه داشتم که اومدم اینجا بنویسم. یه عکس از هفت سین و تصویر خودمون در آیینه تو پیج اینستاگرام گذاشته بودم

خانمی  از فضای وبلاگ آمده کامنت گذاشته که سر شوهر اول رو که خوردی، خدا به داد این دومی برسه

من آدم مثبت اندیش ی هستم

هیچ وقت چیزی رو پنهان نکردم

اما اینبار حس کردم که آدم هایی دورم هستن که آشنایی شون سبب دشمنی بیشتر میشه 

به سانسور اعتقادی ندارم چون امثال موجودات بیماری مثل همین خانم که بارها اتفاقات مشابهی برام افتاده به منظورشون می رسند


نظرات 13 + ارسال نظر
عابر یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 16:07

سال نو شما هم مبارک . خوب اولش آدم قطعا ناراحت میشه ولی بعد به این فکر میکنی که ببین طرف از درون چقددددر متلاشیِ چقدر دچار مناظره درونیه که میاد این طوری بیرون میریزه بعد فکر میکنی چرا طرف باید تهوع روانیش رو روی ما بالا بیاره که بهش کار نداریم.نامهربونیش بیشتر به خودش برمیگرده بذار انرژیش با این حرف بدی که بهت زد همین طور بیاد پایین ،نمیفهمه ولی ناخودآگاه خودش انتقام حرف و کار بدی که کرده رو از خودش میگیره.
این جهان کوه است و فعل ما ندا
سوی ما آید نداها را صدا

سال نوی شما مبارک عابر جان

سارا یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 18:16

ناراحت کننده ست بد خواهی آدمای اطراف

خییلیی

کامشین یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 22:19

سال نو شما مبارک باشه.
متاسفم که چنین کامنت دور از ادبی دریافت کردی...دهن ادم باز می مونه که این آدم ها از قوطی کدوم جادوگری پریده اند بیرون.
من عکس شما را دیدم خیلی زیبا بود و ادم کیف می کرد.

عزیزمی کامشین جان

منجوق دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 13:52 http://manjoogh.blogfa.com/

سال نوت مبارک
اره بابا امثال این خانم زیادن بهتره که ادم خودشو سانسور نکنه

موافقم

** دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 16:26

سال نو مبارک. عکس هم بسیار زیبا بود.
تا چشم حسود بترکه یا کمتر اینقدر عقده ای باشه در سال جدید.
گور پدر نظرات منفی. لذت ببریداز زندگی و هنری که دارید.:

دم شما گرم

تیلوتیلو دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 21:41

سلام پروانه نازنینم
سال نو شما هم مبارک و شاد
اتفاقا من با دیدن عکست به لایک اکتفا کردم و ته دلم کلی برات آرزوهای خوب کردم
یه عده ای آدم با ذهنهای یخ زده و پر از نفرت دارن خودشون را عذاب میدن و واقعا این مدل حرف زدنهای کینه توزانه جز نمایان کردن درونیات تاریکشون هیچ معنای دیگه ای نداره
از دید من ک سالیان دراز هست میخونمت، لایق بهترینهایی، با تلاشی که میکنی، با دل روشنی که داری، با نگاه زیبات، لایقی بهترینهایی
امیدوارم کنار شریک زندگیت بهترینها را تجربه کنی

مانیا دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 21:45

سلام پروانه جان هم سال جدید رو بهت تبریک میگم و هم همراه جدیدتون رو حافظ نسخه خوبی داره برای مقابله با چنین وضعیتی :
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم

شیرین چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:40

سلام پروانه جون
قبول دارم واقعا آدم حس بدی پیدا میکنه در برابر اینهمه بی ادبی ولی من باشم فقط همون چند لحظه اول حرص میخورم ولی بعدش بهش میگم آره خوردم نوش جونم باشه
باید خلع سلاح شون کنی دختر


عالیه

مهرداد پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:40

سلام
این افراد زیاد پیدا میشن. من نظر شخصیم اینه که جدا کردن فضای وبلاگ از اینستا فکر بهتری باشه. چون مخاطبین وبلاگ اکثر به دنبال یادداشت ها و خوندن اونها هستند و مخاطبین اینستا به دنبال دیدن عکس ها و در اولین فرصت دایرکت و ارتباطی خارج از موضوعات مطرح شده در پست ها. هرچند برای شما گویا برعکس این قضیه اتفاق افتاده.
از همه این ها که بگذریم، نوروزت مبارک

سال نو مبارک

سهیلا جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 09:55 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.سال نو مبارک .ان شالله پر از سلامتی و خوشحالی و پول باشه برات‌
اولین چیزی که به فکرم رسید این بود‌:
خاک بر سر مریضش بکنن.
بعد گفتم سهیلا خانم با ادب باش حرف بد نزن.
بعد به ذهنم رسید که کاش آدرس بده بریم سر اونم بخوریم.
باز گفتم ااا دختر بد.یعنی چی.
عاقبت رسیدم به خدا شفاش بده.


سال نوی شما مبارک سهیلا خانوم جونم

سمیرا جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 12:18

پروانه جان عزیز ما، سال نوتون مبارک عزیزم خدا ایشون و ما رو به راه راست هدایت کنه عزیزم، متاسفانه این اتفاقیه که حتی واسه محبوبترین سلبریتی ها هم میفته، پس خیلی اهمیت نده عزیزم


ممنون عزیزم
سال نوی شما مبارک سمیرا جون

پرنسا جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 20:42

سلام.
تعجب آوره.کدوممون از زندگی دیگران با خبریم؟!
ولی در کل ناراحتی نکن.آدم تا دل خودش رنجانده نشده باشه نمیتونه دیگران رو برنجونه.رها کن جانم


ب چشم

سمیه چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 08:37

سلام سال نو مبارک یعنی همیجوری چشام گرد و دهنم باز مونده یعنی چی اخه این چه طرز حرف زدنه

چی بگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد