پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

نرمش قهرمانانه

 یک جایی بین مادری که میخواهد فرزندش را حمایت کند تا به خوبی بار بیاید و بالنده شود و بین زنی که میخواهد زندگی کند و جریان زندگی اش را ادامه بدهد یک دره ی عمیق هست که فقط نرم تنانه و گشتی گیرانه با یک نرمش قهرمانانه می توان از پسش برآمد (چه جمله بندی مضحکی شد) 

جایی بین زنی که میخواهد مادر خوبی باشد و از هیچ چیز برای فرزندش مذایقه نمی کند و همه هستی و توان و جانش را بی توقع در طبق اخلاص می گذارد با زنی که میخواهد زندگی کند یک پیچ بزرگ موجود است. 

زن میخواهد زندگی کند،  زندگی مشترکش را پیش ببرد و از پرتگاه فاصله برهاند،  میخواهد تناسب اندام و وزن اضافه اش را مدیریت کند،  دلش میخواهد کتاب بخواند،  گاهی چیزکی بنویسد،  در رویا نقاشی می کشد،  دلش میخواهد به سال های اوجش برگردد،  دوباره کلاس و شاگرد هابش به راه بشود،  دوباره یک طذاح گرافبک خبره باشد،  دوباره....  اما نمی شود.  فعلا فقط و فقط باید مادر باشد. 

این نرمش قهرمانانه همان چیزی ست که می تواند زن را نحات بدهد

کلاس جدیدی میروم ک توسط انجمن نقاشان برگزار شده است و محتوایش پرورش مربی هنر برای کودک و نوجوان است و پسرک را نزد پدرش می گذارم،  پدرش اما با بچه می رود خانه مادرش تا دست به جمعی چند ساعتی پسرک را سرگرم کنند

همین حد هم برایم سخت بوده اما نیاز دارم به روزهای در پیش فرو فکر کنم که چیزی غیر از یک مادر تمام وقت هم هستم

به موسسه ای که باید پیدا کنم که بروم برای ادامه تدریس

به اینکه گاهی پسرک را همراه ببرم 

به اینکه اطلاعاتم را درباره بچه ها بیشتر و بیشتر کنم

به فردا... 


نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 11:01 https://meslehichkass.blogsky.com/

مادر بودن آسون نیست اتفاقا مادر خوب بودن کار را سخت تر هم میکنه
ولی توانایی های خودت را دست کم نگیر
و هیچ کاری را زیادی سخت نگیر
تو میتونی
همون نرمش قهرمانانه به کمکت میاد... نگران نباش
(میتونی توی دلت خیلی راحت بگی.. تیلویی که هیچی از مادری و فرزندداری نمیدونه راحت نسخه میپیچه... حرفت درسته ... ولی خب اینم یه انتخاب هست دیگه... انتخاب کردی یه مادر باشی و یه عالمه عشق بدی و بگیری... )

دقیقا هر وقت خیلی سخت میشه همینو می گم
این انتخاب منه
دقیقا شرایطی ک توش هستم انتخابمه
و دوستش دارم

شادی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 12:13 http://setarehshadi.blogsky.com/

و همه اینها فشار روح را کمتر می کنند اما به تن فشار زیادی وارد می شود. مواظب خودت باش. عجله نکن یکی دوسال اول رو بگذرونی مدیریت این امور راحت تر میشه.

دقیقا همین طوره
میگذره و راحت تر میشه

نسیم چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 11:50

کار خوبی میکنی
از بقیه کمک بگیر و یکمکی به خودت و کارات برس
راه دیگه ای نیست

کاملا درسته

دزیره شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 14:50 https://desire7777.blogsky.com/

اره عزیزم همی نرمش قهرمانانه میزانش و زاویه اش دهان مبارک را مورد عنایت قرار میدهد ولی لازم است موفق باشی


لازمه ک پس عیبی نداره عوارضی هم پیش بیاد

حکیم بانو دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 07:02

سلام پروانه جان. مادر شدن یک شغل تمام وقت است. خوب کاری کردید برای ثبت نام در کلاس های خاص. موفق باشید. هر روزتان بهتر از دیروز باشد دوست عزیز.

سلام حکیم بانوی عزیز
سلامت باشید همیشه
سپاس

فریبا یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 01:54

الان که بچه هام بزرگ شده اند خوشحالم مادر تمام وقت بودم.همون یه کم کاری که از بچه ها غافل شدم پشیمانم.قدر دوران بچه داری را خیلی بدان.

شیرینه واقعا
زود گذشت یک سال

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد