پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

نظر شما چیه؟

یکی از مهم ترین نتیجه هایی که این روزها عایدم شد این بود که مهم نیست جایی کار کنی که اسمش را همه بشناسند و برند باشد و بزرگ باشد و مزایایش به راه باشد و چه و چه . . . میتواند یک جای فسقلی باشد با کم شمار آدم که بروند و بیایند و همه را به نام کوچک صدا بزنی باشد اما آسوده تر باشی. 

همیشه فکر می کردم آسایش و مستمری بیشتری از کار کردن در شرکت های آن چونانی نصیبم می شود ، اما امسال در کمال ناباوری ایمان آوردم که آسایش و آرامش و حتا حقوق و مستمری به راه تر را می توان دور از این هیاهو پیدا کرد! زندگی خیلی بازی طوری است. یعنی یک چیز هایی با یک چیزهای دیگرش جور در نمی آید. یعنی با فرمول جواب نمی دهد که B آنگاه q! 

لزوما کسی که بیشتر تلاش می کند آدم موفق تری نیست! 

کسی که صبح زودتر بیدار بشود و شب دیرتر برگردد خانه و بیشتر بال بال بزند و یکبند درگیری فکر با کارش داشته باشد هم حتا! موقعیت شناسی و ارائه خیلی مهم تر از سخت کوشی است.

تازگی ها به این نتیجه رسیده ام که این که بدانی چه چیزی می خواهی بکشی  خیلی مهم تر از این است که بلد باشی نقاشی بکشی!

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:59

درود
با شما کاملا موافقم! لزوما بودن در جای بزرگ به معنی دستیابی به موفقیت نیست
پدر من یک‌روستایی ساده است که تا حالا مواد غذایی کارخانه ای مثل سوسیس و کالباس و‌حتی ماست و پنیر پاستوریزه نخورده، شاید خیلی وقتها نون ماست بخوره ! از طرف دیگر زندگی میکند در محیطی سالم و بدون دغدغه و ...
اما یکی‌از دوستانم‌کسی است‌که‌ سمتی بالا دارد و‌همیشه درگیر کار و ...
مطمنم او از‌زندگیش خیلی کمتر‌از پدر من‌بهره گرفته و‌همیشه‌ناراضی است و‌حرص‌و‌وله زیادی نمیزاره زندگی کند و ...

بیشتر اوقات آرامش جای دیگه ایه ک هیاهو نیست . . .
درست می گین

مونپارناس پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 13:00

سلام
مثل خیلی از مسایل این دنیا جواب سوالی که مطرح شد بستگی به شخصی داره که این سوال رو می پرسه . اگر آدمی باشه که از لحاظ مادی دغدغه آینده رو نداشته باشه بدون شک محل کوچک و گمنام و با درامد پایین تر ولی محیط دوستانه تر ارجحیت داره اما اگر موقعیت مادی آینده فقط به خود آدم بستگی داشته باشه کار در یک مجیط برند نه فقط برای زمان حال شخص بلکه برای کارهای احتمالی بعدی هم موثر تر و بهتره.

البته اط نگاه من جواب سوال رو شخصی که داره جواب می ده روشن می کنه

مهرداد جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 10:35 http://ketabnameh.blogsky.com

سلام
اینکه به هر حال شرایط الانت طوری شده که این آرامشو داری خیلی خوبه . راستش جاهای کوچیک و کم نام و نشون همونطور که گفتی آرامش خاص خودشون رو دارن و مهمتر اینکه در این جور جاها جنگ زیراب زدن و دشمنی های خنده نشان تا جای ممکن کم میشه و فضای خونوادگی پیدا میکنه . اما مسئله اینجاست که اغلب اوقات اینجور جاها با به توجه کوچیک بودن و محدودیت هاشون حقوق درست و حسابی هم نداره و طبیعتاً تو این جامعه ما مجبور به دویدن دنبال پول هستیم.
البته فکر کنم برا تو استثنا بوده و داستان فرق داره . اما من خودم یه همچین جایی کار میکنم . راستش تهران کار برام جور شد با حقوق دو برابر اما تصمیم گرفتم گردتر بخوابم و کمتر بخورم و فعلا تو شهر خودم آرامش نوش کنم. هرچند اینجایی که هستم هم یه دیوونه توش پیدا شده اما به هر حال طوری هست که بعد از پایان ساعت کاری کاربه کارم نداشته باشه.

نه دیگه
دقیقا برعکس
حقوق هم بهتره
شرکت های بزرک تر کمتر هم حقوق میدن انگار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد