پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

چکی حساب میکرد . . .

 در یکی از همین فروشگاه های بین راهی مقداری خرید کردم و برای حساب کتاب پای صندوق ایستاده ام و متعجبم که چطور آقای مغازه دار بدون استفاده از ماشین حساب و چرتکه و هر گونه وسیله محاسباتی به مردم نرخ می دهد.نوبت من که می شود خرید ها را نگاهی می کند  و میگوید : عه ه ه ه پنجاه تومن

می گویم آقا اشتباه میکنید چار تا بسته چیپس و پفک اینقدر نمی شود! باز با همان لحن نگاهی سر سری به خرید ها می اندازد و با لحنی که چرا وقتم را می گیری می گوید: عه ه ه ه ه چهل تومن!

از بین خرید ها همان یکی را که لازم دارم و قیمتش هم مشخص است را برمی دارم و حساب می کنم و میگویم بقیه را نمی خواهم! می گوید پس باید همه چیز را در قفسه هایش بچینی . . .   نشنیده میگیرم چه میگوید و وقتی از مغازه بیرون می آیم  و تنها پشیمانی ام این است چرا نگفته ام که حقم بوده که قیمت اجناس را بدانم و بعدش هم آنها را درست جمع بزند و احمقی که مردم را فرض کرده خودش است . . .

نظرات 5 + ارسال نظر
سان ری شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 17:46

مای گاد چقدر زیاد شده دزدی .

مونپارتاس یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 15:19

از همه بدتر اینکه فرضا اگر بخوای اینو به جایی گزارش بدی که جلو این کار رو بگیرند کسی اهمیت نمیده . انقدر مشکلات بزرگتر هست که همه بی تفاوت شدن ....
چند وقت پیش در محور آستارا به اردبیل از گردنه حیران رد میشدم .بلالهای بسیار خوشمزه ای داره که نگو میشه خام خام بخوری از بس شیرین و نرمه انگار توی مربا خوابوندنش .همه جا میگفتند ذونه ای 4 یا 5 تومن و اصلا حاضر نبودند قیمت یک کیلو رو به ما بگن . رفنیم اردبیل دیدیم همون بلال کیلویی 4 تومنه . تقریبا هر 4 تا یک کیلو میآد . دردی در روز روشن بدون هیچ سرکشی یا کنترل از طرف مسوولین مربوط .بیچاره مسافرین.

خیلی جاها ساختمون های قدیمی و بسیار زیبایی رو می دیدم که چرا همین طور رها شدن تا خراب بشن
انگار ول کردن و بی توجهی به همه چیز برای هر فرمولی وجود داره
از مسافری و راه و خرید و ساختمونی که می تونه چی باشه و چی میشه . . .

عابر سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:42

من یه بار زنگ زدم تعزیرات برای سوپر سر کوچه هی انگار یکی گوشی رو برمیداشت میذاشت رو میز صدای محیط می اومد ولی کسی جواب نمی داد آخرش بابام پاشد رفت به سوپری گفت یکی میخواد ازتون شکایت کنه درست شد

وایییی

راه در رو پیدا کردن
مگر به زور و اجبار

bahman یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1397 ساعت 08:48 http://translatepaper.ir

واقعا که

علی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 23:12 http://coper.ir/

این بلا یه بار سر من هم اومده
خدا ازشون نگذره
ممنون که نوشتین باید همه متوجه بشن

سلامت باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد