پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

دزد

کلید را که در قفل در چرخاندم متوجه شدم کسی در خانه بوده، در اتاق ها باز بود و چراغ ها روشن. با ترس و بهت در اتاق خواب را که نیمه باز بود، باز کردم. داخل اتاق انگار که زلزله ای رخ داده باشد، یک گرگ وحشی را در اتاق محسور کرده باشی و در را بسته باشی! همه کشوها و کمد ها بیرون کشیده و محتویاتش ریخته شده بود روی زمین. پرونده ها و اسناد و مدارک و لباس ها و بدلیجات و لاک و فرش و جعبه های داخل کمد در هم ریخته شده بود روی زمین. جعبه ی کوچکی که در آن اندوخته ی کوچک طلاهای مادر و یادگاری های پدرم را نگه می داشتم تاراج شده روی زمین دیدم و همان وقت فهمیدم چه اتفاقی افتاده است. چند ثانیه طول کشید تا مغزم به زبانم دستور بدهد که دزد! دزد آمده . . .

شیشه شکسته شده بود و کسی که برای دزدی وارد خانه شده بود با پریدن از پنجره (رد کفش هایش هنوز روی تخت خواب مانده و من نمی توانم روی آن تخت بخوابم) وارد حریم خانه شده بود و هر چیز ارزشمندی که در کوله ی خودم جا شده بود، برده بود.

این پست فقط برای این نوشته شده است که اقدامات پیشگیرانه انجام دهید. از نرده دار کردن ایوان ها تا حفاظ در و نصب دزدگیر ! نمی دانم آمار سرقت افزایش یافته یا نه اما این چند روز و تردد در آگاهی و کلانتری و  . . .  به روشنی نشانم داده که وقوع حوادثی این چنین خیلی نزدیک است. سرقت گوشی هم که بیداد می کند!


نظرات 6 + ارسال نظر
عابر چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 16:03

متاسفم

شیرین شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 19:09

سلام پروانه جان
خیلی خیلی ناراحت شدم

کامشین چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 18:21 http://www.kamsin.blog.ir

پروانه جان
تجربه سختی داشتی.
امیدوارم که بتوانی به سلامت ازش عبور کنی.
فدای سرت هر چی که برده. بهترش برات فراهم می شه
مواظب خودت باش

عزیزززم
قربون بودن شما خانوم
بوس بهت

یک دوست سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:10

فکر کنم حس دذد هراسش بیشتر از دزد است این که فکر کنی یکی در خانه ات بوده وگرنه درست است که انسان برای چیزهایی که دارد زحمت کشیده ولی ما جانمان را هم میگذاریم ومیرویم مال که جای خود دارد بهترین یادگاری از پدر و مادر خاطراتشان است سعی کن زیاد فکرش را نکنی

بله
فکرشو نمی کنم
دنبال جایگزینی ام

شاهد خاموش چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:22

سلام و عرض ادب و احترام
خدا را شکر که چیز مهمی به سرقت نرفت و خدا را شکر که در زمان سرقت به محل وارد نشدید که این موضوع حوادث مهیبی را ناخواسته حتی برای دزد نابکار رقم زده است.
توصیه میکنم اقدمات اساسی را برای ایمن سازی منزل برای پیشگیری از وقوع مجدد سرقت بطور جدی و در اولویت اول پیگیری نمائید.
برایتان آرزوی سلامتی، شادی و موفقیت مستمر دارم .
در پناه خدا باشید.

سلام عزیزم
چیز مهم یعنی چی دقیقا؟ اگه طلا و دوربین و هارد و . . . نیست؟

خانه را ایمن سازی کردیم البته
سرتان سلامت

شاهد خاموش سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 15:23

سلام و عرض ادب و احترام
منظور من از چیز مهم ، دسته چک، مدارک ثبتی و سجلی و تحصیلی و فیلم و عکس های خصوصی و کاملاً شخصی بود.
از دست دادن شناسنامه ، گواهینامه و گذرنامه مصیبتهای مضاعفی را بهمراه دارد که گاهی انسان آرزو میکند ایکاش فرش زیر پایمان را میبرد اما این مدارک را نمی برد.
متاسفانه اینجانب تجربه تلخ از دست دادن چنین مدارکی در سرقت و سپس برخورد نامناسب کلانتری و دادگاه را چنان تجربه کرده ام که در بار دوم بجای سرقت اعلام مفقودی کردم تا لااقل زودتر از شر کلانتری خلاص شوم.
از دست دادن اموال برای همه ما سخت است و برای شما که جوان هستید سخت تر اما اینهم تجربه ای است که اگر چه تلخ اما گذشت.
سلامت و پیروز و در پناه خدا باشید.

سلام دوست عزیز
خداروشکر که ایشون این چیزا که نوشتین رو نبرده و من چقدر خوشحالم چون خیلی سخت می شد برام گرفتن مجددش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد