پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

فصل خیاطی


کسی یه چرخ خیاطی دست دوم  با قیمت مناسب سراغ نداره؟


نظرات 14 + ارسال نظر
کیمیا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 15:07

من سراغ دارم ولی شهرستانم

حیففففف

مژگان چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:51

سلام پروانه جون
من خودن سراغ ندارم ولی پیشنهاد می دهم سایت دیوار رو چک کنی. گاهی چیزهای خوب با قیمتهای مناسب توش پیدا میشه.

سلام مژی جون
حتمااااا

مرجان چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:02

سلام
امکانش هست مدت کارکرد، مدل و قیمت پیشنهادیتون رو ایمیل کنید برام.
ممنون

سلام عزیزم
والا من اصلا نمی شناسم مدل ها رو
در واقع این اولین بارمه
قیمت هم تا 200 مثلا
یه چیز کارکرده اما سالم

مرجان چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:20

http://haminaa.com/groups-det.aspx?title=لوازم خانگی&ctitle=چرخ خیاطی&pid=53&cid=168

مرسی عزیزم
کلی امکان مقایسه داره

آیدا چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 16:07

خواستم بهت پیشنهاد کنم همون کاری رو بکنی که من کردم. یعنی از راسته خیام یه چرخ خیاطی ژانومه مدل 5002 بخری. (البته من از خیام نخریدم). این چرخ فوق العاده ست و امکاناتی مثل دوخت مشابه سردوز، زیپ دوز، لب تا کن، دوخت دوبل و ... داره که توی مدل های قدیمی تر و جدیدترش پیدا نمیشه. این مدل اگه تمیز باشه با گارانتی خود فروشنده حدود 500 تومن در میاد.

وای مرسی
این عالیه

بعد من بدون هیچ مهارتی سر در میارم آیا ازش؟

مهفام پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:16

سلام
مدلی که آیدای عزیز گفتن عالیه البته اسمش 502 هستش و قیمتش هم الان باید حدود 800-900 باشه استوکش و خیام هم بهترین محل خریدشه کارکردن باهاش هم خیلی کم سخت تر از بعضی چرخهاست ولی وقتی راه افتادی همه کار برات میکنه یعنی فوق العاده است این چرخ.

سلام مهفام عزیز
ممنون
حتما چکش میکنم

Mona پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 14:00

سلام پروانه جون من یه چرخ خیاطی نو آکبند دارم سر جهازم بوده نمی خوامش با من تماس بگیر واسه قیمتم نگران نباش

آخ جون
شماده تو برام کامنت میزاری لطفا

narges پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 20:45

پروانه خانم با سلیقه
میشه چنتا اسم پسر برای نینی ما بگی البته اسم باید کوتاه باشه چون فامیل شوهر من طولانی هست :)
در ضمن وسط اسم نباید حرف (ه ح)باشه چون اینجایی که من هستم ه وسط را نمی تونن بگن
مرسی عزیزم از وقتت

عزیزم
ای جان
سورن
سام
سپهر
یزدان
کارون
این اسم خوشگلاس اطرافمه که دوستشون دارممم

مشیانه یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:13 http://www.mashyane.blogfa.com

سلام
عززم الان چرخ خیاطی خانگی ژانومه نو 520 تومن هست من دو ماه پیش از نمایندگیش خریدم. یه توصیه مفید برات دارم میخوای چرخ خیاطی بگیری چرخ خیاطیهای جدید ژانومه سوزن عوض کردنش راحتتره و کلاً آپشن هاش از قدیمی ها بهتره ولی بسیار سبکه یعنی در مقایسه با قدیمی ها جالب نیست. نمایندگیش تو مخبرالدوله هست جاهای دیگه هم داره.

مرسی مشیانه ی نازنینم
راستی نمی خوام اینقدر هزینه کنم براش
یکم زیاده برام

Narjes Torabi یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 20:34

ممنونم پروانه جان
اتفاقن سپهر جزو لیستمون هست فقط آقای همسر گیر داده که عربی نباشه..ولی بقیشونم خیلی زیبا بودن

منم سپهرو دوست دارم خیلی
خیلی ها

کامشین یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 22:59 http://www.kamsin.blog.ir

پروانه جان
دیدم وبلاگ من را در پیوندها قرار داده ای
چه افتخاری خانم هنرمند خوشگل.
کاری در باب پژوهش هنر داشتی به من بگو. فعلا دسترسی ام به مقاله زیاده. داشتی فوق می خواندی مگه نه؟
می دونم دست به چرخ خیاطی هم بزنی طلا می شه. دلم میخواهد جلو جلو سفارش چند سارافون خوشگل را بهت بدهم.
راستی راستی خیاطی خیلی خوبه. نترس و برو جلو

عزیز دلمی شما
قربونت برم من
دقیقا حس منم درباره چرخ همینه
روزهای زیادی رو به یاد میارم که چرخ خیاطی مادرم می چرخید و من دسته شو می چرخوندم
حس امنیت داره اصلا

مژگان عالیشاه(نانازی) چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:12 http://www.nabat.blogfa.com/

















چطوری مژگان جونم

آگریس دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:41 http://yekzanyekzandegi.persianblog.ir/

سلام خریدی یا نه؟

سلام
نه والا

آگریس چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:39 http://yekzanyekzandegi.persianblog.ir/

عزیزم من چرخ دارم تقریبا نو هستش البته مدل قدیمیه کاچیران شاید ده بارم روشن نشده باشه سی دی آموزشی هم داره اگر مطمئن به خریدش هستی چون تو انباره میگم برات در بیارم

سلام
به به
خوب بی زحمت من می فرمایید که قیمتش چقدره؟
این مسئله خیلی مهمه
ممنون
:)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد