پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

یک مشنگ بی پول!


یه مقدار پول هست گذاشتم رو کانتر آشپزخونه که یادم باشه بدم به خواهرم.خیلی وقت بوده قرض گرفته بودم

حالا از اون وقت تا حالا بیست بار بیشتر شده چشمم یهو به پوله  خورده، گفتم:

اِ پـــــــــــــــــــــــول! 

بعد یادم میاد مال من نیست

دوباره همه ذوقم پرپر میشه

نظرات 5 + ارسال نظر
parykateb سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 http://www.babaee1.persianblog.ir

azize delam soal haye sakht az khanume pary miporsi...are khoda vajud dare va besyar sabure...miss u rafighe honarmandam

خیلی خدا هست . . . همه خداهایی که دنبالشون میگردی هم هست . . .

منم دلم تنگ شده نازنین

پرنده گولو سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:33

خدایا این حافظه ی ماهی گلی رو واسه ما زیاد نبین!!!


گولو جان سه ماه که حقوق نگیری همین میشه

آیدا سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:07

عاشقتم:))

بانو سرن سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:25 http://banooseren.blogfa.com/

عزیز دلم.

میترا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:05

پاپلی جونم خیلی باحالی
وقتی چهرتو توی اون حالت تصور میکنم روده بر میشم


خودم یادم میاد خندم میگیرم
e pool!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد