پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

اشتباهات مرگ‌بار


نازنین من و شما! همون نازنین زندگی زیر پوست من

این پست رو نوشته ودلش میخواد که همه اونایی که وبلاگ می خونن ببیننش . . .

نظرات 6 + ارسال نظر
گلدونه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:28

خوندم دگرگون شدم حالم خراب شد اشک ریختم اما چی می تونم بهش بگم که آرومش کنه

. . .

یه رهگذر که مشتری شده :) یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:34 http://viator.persianblog.ir/

واقعا پست آموزنده ای بود
از هر دو شما ممنون
ما هم تو وبلاگمون گذاشتیم شاید کس دیگری خواند

arezoo یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:09

azizam ,mamnoon az shoma va nazanin jan ,khoda enshaalah rohe madare nazanin va madare shoma ro gharine rahmat kone ,ghalbam atish gereft ,ama mikhastam khahesh konam to facebook ham age mishe shar koni ta ma ham be eshterak bezarim motmaenam ke savabe mottale kardane mardoom hamvare hamrahetoone ,nemitonam kalamato ro dorost be kar bebaram , sharmandeh

ممنون عزیزم

Avishan دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:52 http://dittany.blogsky.com

ناراحت کننده بود.تجربه ای مشابه این 9 سال پیش داشتم

حورا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 http://aava-ye-daroon.persianblog.ir

من هم در آستانه روزهای خیلی سخت هستم... اما امیدوار به رحمت خدا.... و تسلیم در برابر خواسته او... و آماده انجام هر گونه تلاشی که ازدستم بر بیاید...
بیماری پدرم چند روز پیش در مرحله پیشرفته شناسایی شد....
راستی! پستهای بازیهای بچگی خیلی جذابند! لطفا ادامه بده!

ممنون حتما

۸سالگی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:11

دردناک مفید
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد