پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

امداد


پر پری خانوم مشغول خواندن زبان شده است و دارد از وقت های خالیش استفاده مفید کنید! 

این است که چند وقتی هست که کتاب واژگان 504 را دستش می گیرد و هر جا وصال داد کلمه میخواند!

اما از آنجایی که بازدهی روش مورد نظر چندان رضایت بخش نبود گفتیم از همه دوستان و رفقایی که پیش از ما این راه را رفته اند و نتیجه گرفته اند استدعا کنیم تجارب گران بهایشان را در اختیار اینجانب و اون یکی جانبان که بعدها اینجا را می خوانند بگذارند، تا جملگی بهره مند شوند و شما هم خیرش را ببینید!

کلا طرح مسئله چنین است که ما نمی خواهیم کلاس برویم و خودمان پروژه ی یادگیری را پیگیری کنمیم لذا نرم افزار های آموزش زبان از قبیل رزتا استون و دی ال ام و  . . . را توصیه کرده اند!

فلذا خواهشمند است از تجاربتان در این زمینه برایمان بنویسد باشد که روشنگر راهمان شوید 

و من الله توفیق




ممنون بایت راهنمایی ها و کامنتاتون. من هم خیلی از راه هایی رو که توصیه کردید مثل دیدن فیلم و داستان را امتحان کردم و دنبال یه نرم افزار می گشتم یا متدمیگشتم تا تسلطم به زبان بیشتر بشه.
نظرات 46 + ارسال نظر
اسکارلت یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 http://TANHA58.PERSIANBLOG.IR

من توصیه میکنم نصرت رو گوش کن. من خودم شروع کردم و راضیم. برا مکالمات روزمره فوق العادست. درسته اولش آسون و مبتدیه ولی انقدر به زور تو کلت فرو میکنه که ملکه ذهنت میشه

ارزو یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:52

سلام پرپری خانم
روش روزتا استون خیلی خوب هستش و من خودم هم امتحانش کردم. منتها اگر در محیط قرار داشته باشی و یا اگر نه با افرادی در تماس باشی که انگلیسی زبان هستند می توانی آنچه یاد گرفتی را ارتقا ببخشی
موفق باشی

آزاده یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 http://bekasinagoo.persianblog.ir/

پرنیان جان بهترین روش برای یادگیری لغت استفاده از نرم افزار ماکزیمم نارسیس هست که رو سیستم نصب میکنی و هر روز با تنظیماتی که بهش میدی ازت لغت میپرسه سه سطح مبتدی متوسط و پرفته هم داره و خیلی مفیده.... کلاسهای گروهی فقط وقتت رو تلف میکنن

گلدونه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:43

من هیچ تجربه ای ندارم شرمنده ام

پری گل یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:47

عزیزم فیلم ببین، کارتون ببین، داستان بخون
هری پاتر رو خوندی؟
فایل پی دی اف کتاباش تو نت هست
من گذاشتم روی گوشیم، یه دیکشنری هم سر گوشیم داشتم، وقتای بی کاریم اونو می خوندم. چون قبلا ترجمش رو خونده بودم و جریانش رو می دونستم اذیت نشدم
چون برای بچه ها نوشته شده بود، خیلیم روون بود. انقدر کلمات توش تکرار میشه که ناخودآگاه یاد می گیری
7 جلد هم هست، (7 تاس یا 6 تا؟ شک کردم!) کلی لغت جدید داره

اگر هری پاتر رو نخوندی، یه کتاب (حتی تخصصی) که ترجمه ی خوبی ازش خوندی رو شروع کن
اینجوری مسئله میشه فقط لغت ها و چون مفهوم متن رو از قبل می دونی، اشتیاق و اعتماد به نفس بیشتر میشه
فیلم هم به زبون اصلی ببین
با زیر نویس انگلیسی شروع کن، حتی اگه مجبور بشی فریم به فریم استاپ کنی
بعد یواش یواش با شنیدن متوجه می شی
بازم اگر با کارتون شروع کنی بهتره، چون آروم تر و ساده تر صحبت می کنن
وقت خاصی هم برای این کارا نذار
همینا به ذهنم می رسه دیگه
آها
سایتای انگلیسی زبان خوب پیدا کن
مثل 9gag
هم تفریح می کنی، هم از عکس یه بخشی از مفهوم رو متوجه می شی
هم لغت و اصطلاح یاد می گیری

گلبرگ یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 http://http://golbargkhatoon.blogfa.com/

رزا استون پرپری جان جواب میده

فاطمه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:54

فیش نویسی برا اول کار خیلی جواب میده. اول معنی به زبان فارسی و بعد به زبان انگلیسی

arie یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:02

من الله ...

مارال یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:04

فیلم با زیرنویس انگلیسی ببین
اشعار آهنگها رو از نت دربیار و باهاش زمزمه کن
از مطالب سایت ted.com استفاده کن
سایتهای انگلیسی برو و مطالبشون رو بخون مثل اخبار و این چیزا
کتابهای داستان انگلیسی بخون
دوست خارجی پیدا کن باهاش چت کن یا میل بزن سایتهایی برای این کارا هست یه سرچ بزنی پیدا میکنی

اطلسی یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:45

منم میخونم 504 رو ولی خیلی زود یادم میره کلمات.باید با جمله حفظ کنیم

F.GH یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:22

ببین رزتا استون خوبه اما به نظر من خیلی ابتداییه و احتمالن به دردت نمی خوره. بهترین کار دیدن این سریالای آبگوشتیه. مثلن هاو آی مت یور مادر (خیلی خوب صحبت می کنن) چون مدتش کمه و مثلن میشه روزی یه اپیزود دید و کلمات جدید رو در آورد و مدل صحبت کردن و به کار بردن جمله ها و آشنایی با کاربرد کلمه هه! بعدش کتاب و مجله. مجله ی خوب که ریدرز دایجست ه. کتاب هم نه این کتاب خلاصه ها. کتاب واقعن انگلیسی که میشه فایل های پی.دی.اف شون رو به راحتی پیدا کرد. من هانگر گیمز رو برای شروع پیشنهاد می کنم. نثرش روونه. یا داستان های کوتاه ریموند کارور.

آلبالو یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:15

چه جالب منم دارم این کتابو میخونم یعنی قراره که شروع کن به خوندن
تنها روش اینه که بشینی یه گوشه و بخونی همیییییییییییییییییین
تصور کن فردا قراره بابات مثل بچگی هات ازت بپرسه که خوب خوندی یا نه ، عجیب کله من کار میکنه اینجوری آخه اون وقتا بابام اگه ازم درس میپرسید و بلد نبودم رسما کتک میخوردم این جوری شد که من همیشه شاگرد اول بودم

بدون سانسور یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:22 http://azabevejdan.blogfa.com

من خودم زبان خوندم.یکیاز علاقه مندیهام و کارهایم هم ترجمه است.
بطور خلاصه:
اول باید دایره لغاتت رو از طریق حفظ کردن لغات و بعد تکرار و تکرار و تمرین بزرگ و بزرگتر کنی.یکی از کتابهای مفید که خودمم خوندمش ۵۰۴ هستش.بعد تا میتونی فیلم های زبان اصلی ببینی و یا انگلیسی گوش کنی.و مرحله بعد دل رو به دریا بزنی و حرف بزنی.

مرضیه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:03 http://pesaramnikan.blogfa.com

پری جان سلام
من فوق زبان دارم و معلم هستم لذا جسارتا شما را راهنمایی میکنم
کتاب 504 را به تنهایی خواندن توصیه نمیکنم چون لغت جدید را باید در متن های مختلف یاد گرفت تا به حافظه بلند مدت بره.
میدونی که کتاب آموزش زبان خیلی تو بازار ایران زیاده . من خوندن کتاب رو به نرم افزار ترجیح میدم .
یه کتاب هست که کتاب خوب و جدیدی هم هست به اسم topnotch که از مبتدی تا پیشرفته داره سی دی و فیلم هم داره که فیلمش هم خیلی خوبه و به درد بخور. اگه باهاش کار کنی میتونی همزمان 4 مهارت اصلی زبان (شنیدن حرف زدن خوندن نوشتن) را با هم تقویت کنی بعلاوه تقویت زیر مهارتها که همون لغت و گرامر و تلفظ صحیح باشه . هر کاری داشتی حتما بهم بگو خیلییییییی خوشحال میشم اگه بتونم راهنماییت کنم

نوشین یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:33 http://nooshnameh.blogfa.com

سلام پرنیان جون.
راستش من از تعداد خاصی از دوستان وبلاگیم اینجا دعوت کردم که به اولین شوی لباسهایی که مادر و خواهر همسرم و یکی از دوستانشون طراحی کردند بیان.
شما هم در نظرم بودید. باید بگم که یه سری لباس طراحی کردند به همراه مانتوهای پانچو که میتونید با رنگ و سایز مورد نظرتون سفارش بدید.
احساس کردم دیدنش ضرری نداره و خالی از لطف نیست.

شو در آدرس زیر برگزار میشه و احتمالا خود من هم پنجشنبه تا ظهر آنجا باشم که اگر اومدید باعث خوشحالیه که ببینمتون.

شهرک غرب - فاز یک - گلستان جنوبی- برجی بی 2 مهستان - سالن اجتماعات -

از روز سه شنبه 17 بهمن تا پنجشنبه 19 بهمن
از ساعت ده صبح تا هشت شب

به امید دیدار

goli یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:48

عزیزم، کتاب داستان بخون . اینجوری هم لغات یاد میگیری، و اگر دقت کنی، میبینی که چه جوری مینویسن. فیلم نگاه کن، و اخبار گوش کن. من خودم اینجوری زبان یاد گرفتم.

شکیلا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:49

فیلم ببین بدون هیچ زیرنویسی
انقدر یک فیلم رو به این روش تماشا کن تا گنگی کلمات از بین بره و بالاخره بتونی بفهمی
این بهترین راه وارد شدن به دنیای زبان بیگانه ست....

گیلاس آبی یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:12 http://thebluecherry.blogfa.com

کتاب داستان(بهتر بگم کتابچه!!!)که تعداد صفحاتش کم هست به زبان
انگلیسی هست.اونارو تهیه کنید و خودتون ترجمه کنید/
دیدن فیلم(مخصوصا فیلمهائی که مخصوص یادگیری زبان هست/فرقش با فیلمهای دیگه اینه که بازیگران فیلم بصورت شمرده شمرده صحبت میکنند!!)کمک میکنه بهتون

m یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:42

bastegi dare ke zaban ro bara che kari mikahid agar tasmim be dadane toefl dashte bashid be nazare man aval youtube search konid matalebe besiar mofidi ro gir miyarid tarige emtehan terighe dars kondan bara har section emtehane jadid ibt ketabe loghat is not useful at all at least it is my opinion if you work on the exam itself you will get higher grade but if you study for forexample gre then you need to know the words or if study for fun then the word book is not suitable
for each purpose you have to try different path.take care and have fun

مجید یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:34

سلام
نرم افزار پرآموزی نسخه گلد و نرم افزارهای نارسیس برای یادگیری لغات بسیار مفید هستن. هر روز 20 دقیقه وقت می زاری و خودش لغات این درسا رو ازت میپرسه، هر دو شون از روش جعبه لایبنر یا یه همچین چیزی استفاده میکنن تا لغات به حافظه بلند مدت منتقل بشه. اگه نتونستی لغتی رو امروز جواب بدی فردا دوباره ازت میپرسه. من خودم نسخه گلد پرآموزی رو استفاده کردم خیلی خوب بود. امکان بیشتری هم داره. اما تلقظای مربوط به نارسیسو بیشتر دوست دارم. برای همین یه دیکشنری لانگمن هم تهیه کردم که از تلقظاش و نکات گرامری و درساش هم استفاده کردم که خوب بود.

آزیتا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:03

این نرم افزارایی رو که گفتی نمیشناسم.504 برای شروع اصلا مناسب نیست برای وقتیه که سطح intermediateرو تموم کرده باشی.از اولین کتابای interchange شروع کنی خوبه.وقتی سریش تموم شد اونوقت 504 و کتابای دیگه.مهم اینه حتما تصویری باشه.

rojan دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:26

man az G5 estefade kardam ham vase 1100 ham 504 javab mide...man khamosh bodam ha,movafag bashin

mani دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:50

http://www.elllo.org/

salaam Pari jan
, in site khoobi ast, agar dar Iran baz shavad

behtarin rah shenidan ast mesle koodak va zaban madari

مروارید دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:19

خانومی یکی از بهترین راههای خودآموزی زبان دیدن فیلم هست.. مثلا یک فیلم رو ده بار ببینی چند دفعه اول با زیرنویس فارسی بعد انگلیسیس بعدش بدن زیرنویس.. لغت هایی رو هم که نمیدونی یادداشت کنی با منی و تو اتاقت بزنی.. هم مفرح هست و خسته نمیشی هم لیسنینگت خوب می شه..

ملاحت دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 http://1349814.persianblog.ir/

روزی بیش از یک تعداد مشخص لغت نخوان جان دلم. 2. روز بعد لغات روز قبل رو مرور بفرما3. نوعی 504 عکس دار کوچولو هست با تصویر بهتر در ذهن میمونه.5. برای هر جمله آموخته چند جمله بنویس. هرچه به زندگیت نزدیک تر بهتر. 6.به زبان انگلیسی برای خودت یا دوستان مطلب پرزنت کن. یک موقعیت خیالی رو فرض کن و بکوش با دایره وا»گان روزانه اونو توضیح بدی. 7. خودتو بابت کلمات آموخته تشویق کن.8. کلماتی رو که دیر بیاد میسپری با مداد رنگی تیک بزن 7. تو جیبت تو مترو یا در حال ایاب و ذهاب فیش لغت داشته باش. و مرور کن. همانا اینا تجارب ملاحتیه که زبانش کمی بد نیست و برا خودش کمی مفید بیده( ایشالله تره یم موفید ببه!)

بانوی ناتمام دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 http://hastie.blogsky.com

من از کلاسهای کانون زبان ایران زیر نظر کانون پرورش فکری استفاده میکنم . خیلی راضیم . اصولی و پله پله یاد میده .

۱۳ دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:00

نرم افزارها را فراموش کنید. اگر هم می خواهید با نرم افزار کار کنید فقط learn to speak english

شما اول بگید هدفتون از زبان چیه. تافل؟ ایلتس؟
فقط مهارت گوش دادن؟ نوشتن؟ کدوم؟
برای لغت بهترین روش لایتنر هست
اما من روش کاغذی رو توصیه نمی کنم
یه نرم افزار رایگان هست که روی موبایل هم نصب میشه به اسم jmemorize
این رو نصب کنید، لغتها رو وارد نرم اقزار کنید و هی تکرار کنید
زود نتیجه می گیرید. نیازی هم نیست هی کتاب رو این ور اون ور ببرید.

مانا( آش شله قلم کار) دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 http://sooratakam.persianblog.ir

عزیزم من در حال حاضر مشغول رزتا استون هستم . به نظر من کلی کلمه یاد میده . چون اینقدر تمریناش زیاده و تکرار می شه که یاد می گیری و توی ذهنت می مونه . واسه من جواب میده .

سپیده دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:27 http://barayedokhtaram.oersianblog.ir

سلام . کانون ملی زبان یک دوره های مجازی داره که من الان نزدیک یک ساله که استفاده می کنم . به این صورت که یک محتوای درس می زارن روی سایت و تو می خونی و به سوالها جواب می دی . صدات رو هم ضبط می کنی می فرستی تا غلط های تلفظت رو بگیرن . برای ما که بیشتر سر کاریم ولی به اینترنت دسترسی داریم به نظرم عالیه . من که خیلی خیلی راضیم . شهریه اش هم زیاد نیست . یک دوره امتحان کنید . شاید خوشتون بیاد .
وبلاگت رو همیشه می خونم . همیشه دلم می خواست یک چیزی واست بنویسم . خوب شد پرسیدی .

[ بدون نام ] دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:48

http://www.ostadak.ir/

از این مدل آموزشها نمی دونم خوشت میاد یا نه
از این مدل هم زیاده

شاه بلوط دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:49 http://balot.persianblog.ir/

اون نظر بالائی از من بود
یادم رفت اسم بنویسم

محبوبه دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:37 http://maahsoltan.blogfa.com

http://zabanafza.com/
مشتاقم از نظرات دوستان بهره مند شوم
اما لینکی که بالاا گذاشتم براتون سایت زبان افزاست که بسته به انتخاب خودتون چند کلمه ای رو از 504 براتون هر روز ایمیل میکنه.
و مرور میکنه براتون
سیستم خوبه برای یادآوری کلمات

ماهی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:04

نرم افزار ماکزیمم لرنینگ نارسیس برای لغت عالیه در 3 سطح مختلف داره + لغات 504 و تافل من استفاده کردم همشو و خیلی عالی بود خستگی هم نداره

صهبا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:49 http://sahbaazar.persianblog.ir

اگر فرصت کافی دارید هیچی بهتر از خود دیکشنری نیست البته مثل کمبریج لغات مهم رو هایلایت کرده باشه
کتاب key word for fluency عالیه 3 جلد در 3 سطح که لغات کاربردی رو همراه اصطلاحاتش یاد میده
در این بین سایت بی بی سی انگلیسی هم لیسنینگ های خیلی خوبی داره به پیشرفت زبان کمک میکنه

بهناز دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:54

عزیزم کتاب word skill هم خوبه از سطح Basic میتونی شروع کنی و یادگیریش مفرحه.ولی 504 چون لغت و جمله هستش و کمتر به کابرد هر واژه پرداخته شده برای افزایش دامنه لغات مناسب تره.بستگی به سطحتون داره

اسپینوی سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:37

سلام پرپرجان.
چه جالب منم میخام بعداز امتحان ارشد شروع کنم به خوندن زبان.من فکر میکنم G5 خوبه.و گوش دادن به CDو فیلم دیدن.منتظرم ببینم که بقیه دوستان چی معرفی میکنن تا منم استفاده کنم.

مهشید سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:36 http://mahmarmarimah.blogfa.com

سلام ، به نظرم جی5 خیلی بهتر از 504 هست . تازه فیش هاش رو هم همیشه می تونی همراهت داشته باشی جاگیرم نیست . پیشرفتشم بهتره .

یه رهگذر که مشتری شده :) سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:33 http://viator.persianblog.ir/

اگه راهش رو پیدا کردی به من هم بگو که همون راه رو پیش بگیرم :)))

مریم سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:31

سلام دوست عزیز. منم حدود یک ماهی هست که شروع به خوندن زبان کردمٰ و تو تحقیقاتی که تو این زمینه کردم یکی از بهترین نرم افزارها tell me more english هست. نرم افزار خوب البته کم نیست و توسایتی که پائین برات گذاشتم خیلی از این نرم افزارها رو میتونی دانلود کنی. من خودم از این سایت خیلی راضیم. مطالبش متنوع و جالب و آموزنده هست. موفق باشی

www.irlanguage.com

من سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:00

خواهرم و من تقریبا کلاس نرفتیم. آیلتس من 7.5 آکادمیکه ایشون 8( آیلتس 9 در حد یک انگلیسی زبان است). هر دو با استفاده از فیلم یاد گرفتیم. سریالهای ماهواره رو میدیدیم.من اول که شروع کردم تقریبا یک کلمه هم نمی فهمیدم اما از بس علاقمند بودم بفهمم چی می گن به خودم فشار میاوردم که کلماتو تشخیص بدم. زیر نویس هم نداشتند.یه سریال کمدی بود که مادرم و من می دیدیم ایشون مدام قاه قاه می خندید اما من نمی فهمیدم چی شده! یه جاهایی رو می فهمیدم خیلی می خندیدم و می دونستم بقیه ش هم همینقدر خوبه! و علاقمندتر میشدم! بعد از اون دیگه عادت کردم و سریالهای زبان اصلی و بدون زیرنویس میدیدم. دو سه سال به نظرم ادامه دادم.بعد یه دوره دوماهه کلاس ایلتس رفتیم برای آشنایی با امتحان و امتحان دادیم نمره مون مثل کسانی شد که کلاس رفته بودند. البته خواهرم خیلی بهتر از منه و الان اگه امتحان بده از 8 هم بیشتر می شه چون من کتاب زبان اصلی نخوندم اما ایشون کتب علمی هم میخوند. البته این روش اول کار کمی ناامید کننده ست ولی به مرور روی دور می افته ادم. اگه ماهواره هم نباشه می شه سریالهای خارجی خرید که البته کمی گرونه.
مهم اینه که شما کاری رو انجام بدید که براتون حکم تفریح رو داره. چون در اونصورت همه ش ار همه کار می زنید تا به تفریحتون برسید! نه اینکه از زیرش در برید.

بانو چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 http://atiehbaboo.blogfa.com

کلاس لازم نیست...
همین فیلم و کتاب و.. بسنده می کنه.
کمکی از من بر میاد در خدمتم...

دنیا چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:50

سلام پری خانم
از سایت کتابهای صوتی، کتاب 504 رو دانلود کنین. خیلی خیلی مفیده. موفق باشین.

ممنون عزیزم

لبخند پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:22

سلام
ببخشید دیر اومدم اما سرم خیلی شلوغه، کتاب 504 یک مدلی هست که آدم خسته میکنه برای لغت خوندنبهترین راهش اینه که 1 درس کامل با هر چی لغت توی متن هست از اول بخونی 1 درس ار آخر و من هم با فیلم دیدن شدیدا موافقم اما باید 1 دفتر بردارید هر اصطلاخ ، لغت یا نکته گرامری رو توش بنویسید 1 سری کتاب لغت هم هستن برای اکسفورد سه جلد که برای لغت خوبن ، اهان من لغت های 504 توی 1 فایل اکسل دارم اگه دوست داشتید بهم ایمیل بزنید براتون بفرستم

ممنون عزیزم
باید جالب باشه

ترنج ...ام شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:16 http://toranjbanooo.blogfa.com

یه کتابی هست به نام english vocabulary organizer ...
لغات رو به شکل موضوعی داره ... مثلا لغات مربوط به مجازات و تتبیه و یا لغات مربوط به پخت و پز و از این قبیل ... اگه بتونید کتابهای headway رو که سالها پیش تدریس میشده رو پیدا کنید ...عالیتر از هر کتابیه که تا به حال دیدم .... نظر شخصی من بود ...

سادن جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:20

نرم افزار ماکسیمم لرنینگ برای حفظ کردن لغت جدا عالیه

ممنون عزیزم

امیر حسین شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 18:51 http://poramoozi.com

من از نرم افزارهای پرآموزی استفاده میکنم که به تصویر لغات رو آموزش میده و با همون تصاویر ازم سوال میکنه . عالیه و اصلا فراموشی تو کارش نیست 504 رو با همین روش با همه لغتای متن درسهاش ی2 سال پیش خوندم والان به جرات 98% رو یادم مونده...

ای کاش بهم میگفتید که چطوری می تونم استفاده کنم از این اپلیکیشن
منم 504 رو با ایمیل می خونم
اما ایمیل هاش دیر به دیر میاد متاسفانه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد