پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!
پاپیون  به معنی  پروانه

پاپیون به معنی پروانه

پاپیون به فرانسه (le papillon)، به معنی پروانه است و فرانسه مهد هنر و اندیشه و من عاشق این هر دو هستم!

کاغذ پاره!


دیروز کودکی را دیدم که مادر برای سرگرمی، اسکناس دویست تومنی ای دستش داده بود تا پاره کند

نظرات 24 + ارسال نظر
بانوی ناتمام دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 http://hastie.blogsky.com

دارم فکر میکنم با یه ۲۰۰ تومنی چی میشه خرید ؟ تقریبا هیچی.... پس بذار پاره اش کنه حد اقل یه ذره سرگرم شه .

وقتی رفتن تیکه های پول ریخته بود رو زمین . . .

زی زی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 http://zizi1364.blogfa.com

تا به کجا؟!!!قبلا"ها چه چیزها که باهمین200تومن نمیخریدیم.روزهایی رو یادمه که روزانمون همینقدر بود

بابک دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33

چه مادر فهمیده‌ای. عجب سرگرمی آموزنده‌ای تدارک دیده بوده؟ یعنی سرگرمی بوده اصولا؟
هر چند این دویست تومان بقول بانوی ناتمام چیزی نمیشود، ولی با سرگرمی 3-4 بارش میتوان دل کودک دیگری را هر چند برای لحظه‌ای (شده با یک بستنی یا ...) شاد کرد.

کار مادره درست نبود
اما اشاره من به این بود که اونقدر بیارزش شه 200 تومن که طرف میده بچه پاره کنه

زنونه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43

ریال که هیچ ،تومان هم مُرد از بس که جان نداشت.

شیدا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 http://alpha-beta.persianblog.ir/

باهاش میشه ثلث نون بربری خرید مملکته!!

یا یه نصفه نون تافتون

بانوسرن(خاکستر و بانو) دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 http://banooseren.blogfa.com/

انگار بچه ها هم عصبانی اند از اینکه ریال شده بی ارزش ترین پول

بیشتر مادراشون

آیلین دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37

به نظرم اگه 2000 تومنی هم داده بود بازم توفیری نمی کرد .

تقریبا!

سانا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:09

چی میشه گفت! اینجا که اجازه نداریم چیزی بگیم درسته؟

عمو فیلتر چی در کیمنه . . .

نوا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:54 http://navaomom.persiablog.ir

کارمامانه خیلی خیلی اشتباهه اما منطقی بوده چون ساده ترین چیزی که بشه بدی دست بچه یک زمانی را باهاش سرگرم بشه اپرقرارباشه اسباب بازی باشه کمتراز5000تومن نمیشه اگه قرارباشه مدادبایک کاغذ a4باشه که نقاشی کنه بالای 1500 میشه اگرخوراکی بخوادبخره بالای 1000تومن پس همین 200 تومنی را میده بچه ساده هم فکرمیکنه چه مامانی یک اسکناس ازتوی کیفش بهم داد هم بچه دلش خوش میشه هم مامانه به کاراش میرسه فقط کاشکی به محیط زیست آسیب نمیزد میریخت خورده هاشو توسطل زباله های خشک نه زمین


فکر کن . . . اسکناس بازیافت میشه؟

بچه های باشگاه بدنسازی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:11

200 تومــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن!

مردم هار شدن!

والا

زری دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:22

من با 2 تا از اینا کرایه مسیر هر روزمو میدم

من 3 تا

سکینه کچل دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:32

بچه هه نگفت مامان اینو بگیر به جاش دلار بده؟عجب بچه آسان گیری بوده ها!

tapoo دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:21 http://TAPOOLY.BLOGFA.COM

دویست تومنی ؟؟؟
من یه دونه دارم توی آلبومه

پری کاتب دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:09

لیاقت ریال همینه!

زندان آسمان دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:36

پارسال توی هند آقای مدیر هتل یه دویست تومنی بهم داد وگفت این چند روپیه می شه -اون موقع هر روپیه 70 تومن ما بود-وتا خواستم بگم با ذوق گفت هر ریال چند روپیه می شه و وقتی بهش گفتم هیچی از تعجب داشت شاخ در میاورد پرسید با این تو ایران چی مشه خرید؟ گفتم تقریباً هیچی خیلی متاثر شد البته نه بابت صفرهای چشم گیر اسکناس ما بلکه بابت کلاهی که یه مشتری ناجور سرش گذاشته بود

به به
کم پیدایی . . . پارسال دوست امسال اشنا
کجاها بودی؟

نشمیل دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:52

همون بهتر پاره اش کنه وقتی چیزی نمیشه باهاش خرید

یه زمانی برای خودش کسی بود . . . :(

نیکی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:27

یه روزی می رسه تراول پنجاهی پاره کنن برای خنده...

اسکناس سوزی

پارند دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:39 http://bargi-az-khaterat.blogfa.com

من دوران بچگی عاشق مترو (شوکولات منظورمه!)بودم یادش بخیر 200 تومن بود جز خوراکی های گرون محسوب میشد !!!چه ارجی داشت برا خودش این 200 تومنی اون زمان ها

الان فک کنم دو هار تومنه؟؟؟

روزهای روشنم دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:57 http://sarahsilence.blogfa.com

نسل بعد رو آماده می کنند

نیما دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:54

۲۰۰ تومن؛۲۰۰۰تومن؛۲۰۰۰۰تومن؛۲۰۰۰۰۰تومن
همه بی ارزش شده اند.
داریم شبیه زیمباوه میشیم که مجبور شد ۱۰ تا صفر رو از واحد پولش حذف کنه!

چرا ما همش سیر نزولی داریم؟

مینا سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 http://mahanie.blogfa.com/

دلم برات تنگ شده

جان دلم . . . من بیشتر

ایرانی سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:41

کریم سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45

قضاوت نکنیم وقتی نمی دانیم در دل دیگران چه می گذرد همانقدر که دوست نداریم مورد قضاوت دیگران واقع شویم

Foozool Khanooom شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:50

حالا درسته اینقدر ارزش نداره, ولی خدایی حرکت خیلی زشتیه!
درسته کوفت نمی ارزه, ولی سرمایه ی ملی محسوب میشه! آخه این چه حرکتیه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد